Blivit utmanad av syrran att svara på lite frågor!

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Erika
Så då kör vi =)

1.Vilken mat äter du ofta?
Oj då det är ju så varierande men korv och gryta är väl det som är mest här och så kött i olika former och med olika tillbehör.

2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller du hjälper till och dukar ut ?
Oj då svårt man vill ju inte känna sig ivägen men jag försöker ju att hjälpa till i den mån jag kan och så.

3. Var sitter du helst när du bloggar ?
Hemma i datarummet.

4. Köper du ofta Triss ?

Nej absolut inte, har liksom inte tur i vinster så det är liksom ingen ide

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester ? 
Oj då svårt men det är väl semester med familjen och då vi var i Albanien min mans hemland

6. Vilken tv kanal tittar du på mest ? 
olika, mycket tv3 tror jag


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har två underbara tävlingar i min blogg nu.En där du kan vinna en valfrig klänning från LImestore och en annan där du kan vinna ett lyxigt spa-kit värt 450:-

2008-08-28 @ 10:33:00
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Marie

Ses på Lördag, jätteskoj =)

Allt bra med er?

Kramen.

2008-08-28 @ 23:07:14
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0