Hallo!

OJ så länge sedan man var här inne och skrev, men jobbar ju rätt mycket nu hela dagarna och då jag är ledig så har jag så mycket att göra hemma. Vi har fixat till i köket och bytt bänkskiva så nu är den svart och så snyggt det blev. Sedan håller jag på att måla om i trappen och allt som är träfärgat, har nu ledsnat på detta mörka och vill ha ljust så nu håller det på att bli vitt och det blir så rent och snyggt. Sedan nu i helgen var min sambo iväg med min pappa och köpte virke för att bygga en altan nere. Och sedan började de på att bygga lite också, det kommer att bli så fint och mera roligt att sitta där då än nu då det är stenplattor där och grus.

Har även i sommar haft vattkoppor, det började med sonen hade lite men ändå hade det, blev inte så dålig och knappt att de kliade för honom. Sedan 2 veckor efter precis då de blev lediga från dagis så blev Aurora dålig och dagen efter henne även jag. Hon var inte heller dålig bara jätte prickig och för henne kliade det lite mera än på Adrian. Och jag som jämt tänkt eftersom alla sagt att om man får det som vuxen blir man ju så sjuk men jag blev inte alls dålig bara jätteprickig och de kliade. Så oj vilken tur vi har haft det.

Sedan stack vi ner till Furuvik över dagen då vi hade blivit friska. Barnen längtade så och oj så roligt de hade det. Tittade på alla djur och åkte massa karuseller. Var så roligt.

Så man har ju hunnit med en del iallafall men mesta tiden går ju åt till jobbet, känns bara hemskt att vara från barnen hela dagarna från 10-20 men det går ju bra det är ju bara det att man inte är van eftersom jag alltid varit hemma med dem sedan de föddes. Men det är ju roligt för dem att vara med pappa också. De har varit både på stranden och varit och badat i bassängen och de tyckte att det var så roligt. Aurora älskade att bada så, Adrian är ju mera blyg och lite feg av sig. Aurora liksom till och med slängde sig från kanterna, ner i pappas famn. Oj så jag önskade att jag fått varir med. Men men en annangång. Är ju så då man ska jobba.

Ja så har man uppdaterat lite då. Händer ju inte så mycket här men som sagt sommaren går ju så fort förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0