Torsdag!

Så har man gjort en till dag på jobbet. Oj idag var det massa folk där men det är ju roligare än att det bara är lungt hela tiden. Tiden går ju liksom fortare då.

Sedan då jag kom hem så stack vi och handlade lite och tittade lite på virke till altanen för nu är snart golvet klart så då ska det bara bli staket runt om. Oj så fint det kommer att bli, kommer bilder sedan. Så ska m fortsätta i helgen. Längtar så tills det är klart.

Sedan längtar jag så tills imorgon för då är jag och barnen lediga och så åka till M och barnen. Det ska bli så roligt. Var ju ett tag sedan vi träffades nu, fast enstund i måndags hann vi med iallafall så det var roligt. Fick även låna I lite. Tack M var så mysigt att ha henne här.
Och barnen ska nog bada i nya badkaret då det ska bli så roligt att se dem.
Ses imorgon!

Sedan ska man jobba hela helgen igen. Men återkommer med bilder snart på altanen och lite mera roligt.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Erika

Ska bli så kul att se eran fina altan!

Stor kram!

2008-08-10 @ 14:56:02
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/
Postat av: Erika

Miss U too, å´nu har jag skickat inbjudningarna =)

2008-08-11 @ 16:23:17
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0