Så var vi i december!!!!

Japp nu är det ju inte så många dagar till jul, fast ändå 21 dagar..... Ojoj så fort det går. Spännande med julen.

Bakade pepparkakor med barnen i måndags och de tyckte att det var så roligt. Här kommer lite kort på mina bagare

  
  

Sedan fortsatte de att laga mat i sitt kök i lekrummet.

   

Igår målade jag taket i hallen och fixade lite så att man kanske ska kunna tapetsera och lägga in golven snart. Kommer att bli så fint när det blir klart. Längtar!!!!!
Sedan så var mor och far här och passade barnen enstund så jag stack till syrran på lite Gangstarparty. Så fina kläder men som vanligt så är jag ju så velig att det liksom inte blir något handlande. Fast jag hittar så mycket till barnen som jag vill köpa. Men jaja någongång så kommer jag att handla. Allt är ju så fin.

Denna vecka har gått fort, tänk imorgon kommer ju M hem igen. Men det känns väl som om denna vecka gått fort bara för att de jobbade över helgen förra så det var ju extra många dagar borta.
Så får se om det blir något fixande med huset i helgen. Vill ju så gärna ha det klart innan jul.
Ska ta och sticka ner på jobbet och titta på golven och se om det blir det mörkbruna trägolvet, det är ju det som jag vill ha i hallen, men så ibland blir jag ju lite velig (där också) och tänker kanske det skulle vara snygg med samma som vi ska ha i köket, stora skifferplattor. Går i svart med lite grått i. Men jag vet inte. Får se ska kolla lite med M också eller så vänta tills han kommer hem så man kan välja tillsammans.

Har fått så mycket julkänslor nu när det kom så mycket snö igår. Mysigt! Fast så idag kom det ju regn på det så det blev blötsnö och så tung att skotta, men jag fick bort den iallafall.

Nej nu ska jag ta och sticka ut lite ska kolla om jag hittar skridskor till Adrian. Vi tänkte att vi skulle som om han är intresserad av det. Skrev inte det på jullistan eftersom vi sa att vi tar sådant nästa år och så om vi köper så tar vi något begagnat men så hörde jag att ica hade bra pris så då köper vi det ändå till honom.
Så får vi se om det är något som han kommer att gilla.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Erika

Åh så fina kort, mysigt att du kom igår. då fick Vi ses i alla fall =)

Kan ju träffas o leka me barnen nånting till veckan =)

Puss puss

2008-12-03 @ 11:02:47
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/
Postat av: Marie

Godmorgon vännen ;)

Vilka fina kort på gobarnen ;)

Vad mysigt ni såg ut å ha haft.

Härligt å få pyssla på hemma, hoppas ni hinner klart före jul.

Hittade du skridskor?

önskar dig en härlig dag gumman och skotta inte ihjäl dig va rädd om ryggen kram

2008-12-04 @ 08:30:41
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0