Har blivit utmanad!!!!

Japp ja har blivit utmanad av Marie



4 av mina favoritprogram på TV
*Prison Break
*Inredningsprogrammen (alla som visas på alla kanaler, ser ju som sagt en per dag)
*Grey's Anatomy
*Desperate Housewifes


4 saker jag gjorde igår
*Julfrukost på jobbet
*Birsta med Marianne
*Myste med barnen då de kom från dagis
*Slog in de sista julklapparna


4 saker som jag ser fram emot
*Julafton
*Nytt år och kanske med det mera jobb
*Semestern till Albanien
*Och att vi nog gifter oss (massa att planera)


4 av mina favorit restauranger
*Oj jag som aldrig nästan äter ute......... Hmmmmm vad ska jag skriva
*Kina (är ju aldrig fel, vill ju så gärna gå dit något
*Mc Donalds (då mest för barnens skull)
*???????? kommer ej på flera, alla restauranger har ju så bra mat och så man sällan går ut så är det ju svårt


4 saker på min önskelista
*Att min familj och alla nära och kära ska få vara friska och må bra
*Oj jag önskar mig då inget mera för det är ju det så om det viktiga
*
*
Men visst finns det små saker som man vill ha men men de vill jag inte skriva här


4 personer jag utmanar:
Syrran
Maria

Johanna
Någon känner sig manad?????


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej

Låter som att vi får boka in å gå och mumsa kina buffe nåt =)

Hört att Canton har go buffe (är de Kina mat?)

Mumsit värre

2008-12-20 @ 14:54:58
URL: http://mariescorner.wordpress.com
Postat av: Anonym

Hej hej o gomorron :) Tusen tack för kaffet Ska fixa tbx det idag Blev ju så snopen när jag skulle förbereda igår o hade bara tre skopor. Tur man har jätte snälla grannar :) kram på er

2008-12-21 @ 09:51:51
URL: http://familjenberglund.blogg.se/
Postat av: Marie

Åhhh snart äntligen Jul =)

Vi fick sånt fint inbjudningskort på posten igår TACK SJÄLVKLART kommer vi =)

kramen gumman

2008-12-23 @ 13:06:12
URL: http://mariescorner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0