Lite uppdatering

Ja ska väl ta och uppdatera lite här.

Ja dagarna liksom bara springer iväg så fort. Så vart ska man börja...... Har ju inte hänt så mycket men kan ju skriva om att jag ringde i måndags upp till öron, näsa halsmottagningen för att kolla hur det går med Adrians remiss dit för att kolla mandlarna som är så stora. Han skulle få komma innan december är slut men så såg hon en återbudstid till igår tisdag och oj så glad jag blev för om han nu ska opereras så är det ju även kö på det.
Så vi åkte och lämnade Aurora på dagis och så hem lite för att mysa och fika. Sedan åkte vi till sjukhuset och fick komma in och träffa en bra läkare och sköterska.
Adrian fick mycket beröm att han var så duktig för han bara satte sig i stolen så gapade han så stort han kunde. Ja men han är ju van för de gånger man varit hos tandläkaren och så vidare.
Läkaren tittade och även han tyckte att de var lite väl stora och att de inte blivit mindre sedan vi var där förra året för samma sak att försöka få dem att ta bort dem. Så han beslutade att de skulle minska ner på mandlarna så att de blir i den stl som de ska vara i och att de eventuellt även skulle ta bort den bakom näsan så att han inte snarkar så mycket mera. Är  ju inte så roligt att vara så liten och snarka så mycket.
Så fick skriva på operationslapparna så nu sitter jag bara och väntar att de ska ringa om tiden för operationen. Skulle få kallelse dit och som det lät så skulle det inte ta så lång tid att få den, eftersom det är en snabb operation och han får åka hem senare under dagen, bara de ser att han mår bra och kan äta. Skönt!!!!
Men jag skulle ringa dem om det var så att jag tyckte att det började ta lång tid tills de hör av sig så vi får väl se.

Så nu sitter man och är lite pirrig redan inför kommande operation. Hualigen, söva ner min lilla kille och fixa i hans hals. Nästan så att tårarna rinner bara jag tänker på det.
Men det är ju för hans skull så att han ska få det bättre och om inte annat lättare att äta. Äter ju så dåligt för det kan ju inte vara lätt att svälja med de där stora knölarna i halsen.

Ja sedan har det inte hänt så mycket nytt.....

Vi var i måndags och firade Isabelle som fyller 4 år på lucia. Vi bokade in oss lite tidigare så att barnen skulle få leka lite med varandra och vi skulle prata lite. Det var så trevligt och de hade så mysigt. Barnen fick en skattkarta så de fick leta reda på deras påsar, så roligt tyckte de att det var och sedan dess så vill Adrian att jag gör skattkartor hela tiden. Gulligt!
Är alltid så trevligt att träffa M och barnen och barnen leker ju så bra tillsammans. vi ses snart igen då vi ska lämna över lite julklappar.

Sedan på söndag ska vi ju även på mera kalas då Felicia fyller 2 år. Ska bli så trevligt att träffas igen var ju ett tag sedan nu.

Har inte tömt kameran så jag har inga nya kort just nu så jag får återkomma med det sedan.

Nej nu ska jag ta och göra lite frukost och sedan ska vi ta och åka ut lite. Men hua det är så kallt så skulle bara vilja vara inne. Men måste in till AF och få dem att skriva på ett papper så att man får lite pengar även denna månad.

Ha det så bra!
Och ha en trevlig onsdag alla!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej vännen, skönt att Adrian äntligen ska få hjälp, har själv stora halsmandlar ångrar mig så att jag inte tog bort dom när jag var mindre =/

Mysigt att ni hunnit med lite kalasande oxå, skönt att höra att ni mår bättre vi ser fram emot Söndagen, Felicia längtar hon oxå ja leka säger hon hon har fattat att Nejma å Rora å alla barnen kommer =)

Ska bli så mysigt sköt om er så syns vi på Söndag kramis

2008-12-11 @ 09:33:55
URL: http://mariescorner.wordpress.com
Postat av: Marie

Godmorgon vännen

Trevlig Lucia önskar jag er =)

Hoppas ni är friska och krya

vi längtar tills på Söndag

sköt om er och trevlig helg

kram kram

2008-12-12 @ 07:43:14
URL: http://mariescorner.wordpress.com
Postat av: Erika

Hoppas ni har en mysig lucia på dagis...Var imorse på Albins, så duktiga var dem, lägger kort på bloggen sen.

Kör lugnt om du ska ut...skitväder. Va krock på E4an vid skönvik imorse =( hua!

Puss puss

2008-12-12 @ 11:13:36
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/
Postat av: Grannen maria

Hoppas ni har en jätte bra lucia :) själv ska jag ut o skotta för min otrevliga ;) granne vill inte skotta åt mig hihihihi Skoja bara :)Var o köpte pepparkakshus så jag o emma håller på att montera Kram

2008-12-12 @ 11:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0