Så var julen förbi och snart är ju nyåret här!

Julen här har varit så bra, barnen fick så mycket fina julklappar och var så glada. Vi åt massa mat så man blev ju som vanligt såååå mätt.
     

Alla paket och barnen som öppnar alla fina presenter..... Så glada! TACK för alla fina paket! Återkommer sedan men lite bilder på paketen. Hade inga i kameran just nu.
Sedan måste jag bara få visa så glad mamma blev då hon fick sitt halsband som syrran och jag specialbeställt till henne. Var ett som vi båda har fast vi har ju med bara våra barn så jag har mina 2 och syrran sina 3. Men mamma fick ett med alla 5 barnbarnen. Det blev så fint!


Sedan kan jag ju visa våran prima ballerina!!!!


Ja det var väl allt..... Finns ju så många kort men känner inte för att lägga ut alla så ni får hålla tillgodo med kort på barnen då de öppnar lite klappar.

Hoppas att alla har haft en bra jul!
Ha ett GOTT NYTT ÅR och ta hand om er alla!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack de samma =)



Allt e bara bra med oss alla, ska få hem pojkarna igen och de känns så härligt att få fira nyår med dom.

Hoppas att ni får en god fortsättning. Kram Veronica med familj

2008-12-28 @ 11:52:17
URL: http://draken77.blogg.se/
Postat av: Marie

Vad fina kort =)

Ni har så fina barn, riktigt söt liten ballerina, ska hon börja i balett?

Vilken fin gran ni hade du skulle vart med i freaky friday tävlingen du med =)

Var med denna vecka istället då, tema Hide and seek

www.mumari.se

Ska vara med imorron ja tänkte jag.

Har kommit saker emellan varje gång ja tänkt blogga nu, å idag var väl värst av alla =(

Lillgumman volta och slog huvudet illa imorse så vi fick åka ambulans upp och stanna på observation, nu är de vak inatt med väckning varannan timme, men det verkar ju ha gått bra i alla fall...

Tänkte ringa nåt imorron om du är hemma?

Ha det så bra och sköt om er vännen kram kram

2008-12-28 @ 21:40:25
URL: http://mariescorner.wordpress.com
Postat av: Anonym

Hej hej där på andra sidan hur är det med er? Här är det bara bra Kram

2008-12-29 @ 14:54:26
URL: http://familjenberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0