Godmorgon!

image62

Hoppas att det är bra med er alla!!!!!

Här är allt bara bra! Gud vilket väder vi fått igen, härligt!

Ja här håller vi på med huset och lite blandat, M bytte massa bräder på huset igår inför målningen så att de är nya och fina och inte trasiga och gamla. Jag sydde sonens gardiner och putsade hans fönster så nu är det klart på nedervåningen. Nu bara 3 små kvar uppe som jag ska ta och göra så att alla är rena och fina. Sedan hämtade jag barnen och så grillade vi lite. Det var gott!

Idag ska vi till M och R så barnen får leka med I och titta på bebisen. Ska bli så roligt! Snusa bebis är det ju inte ofta man får. Och min M skulle hjälpa R med något. Så vi åker allihopa.

Sedan längtar jag som bara den tills imorgon då jag börjar på mitt nya jobb, ska bli så roligt. Denna vecka är det bara en dag men sedan på måndag börjar jag ju heltid några veckor då jag ska få utbildningen. Oj så roligt det ska bli. Nog för att det är heldag men eftersom man längtar så kommer det ju att gå bra. Om jag säger så här så skulle jag nog aldrig kunna stå en heldag på det andra jobbet men där har jag ju slutat så det spelar ingen roll. Nu slipper man ju det stället.

Ha det så bra!
Vad blir det för er alla andra denna härliga dag då?

Kommentarer
Postat av: Erika

Lycka till på jobbet idag!!
Puss & Kram

2008-05-28 @ 13:48:46
Postat av: Anonym

hej gumman, lycka till på nya jobbet! Var jobbar du nu? kramisar

2008-05-29 @ 11:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0