Godmorgon!!!!!

image56

Gården från balkongen. Med vårat nya staket. Se så fint det blev. Och nu ser man ju vart våran tomt går bättre.

image58

Satte även en grind så att man kan komma ut på allmänningen, vi har ju även tillgång till den delen också. Men lite rabarber mm så det är ju bra att kunna komma ut dit. Så barnen springer där och provar grinden. Och innan allt blev klart så sprang de ju runt allt.....

image57

Är ju fortfarande roligt att springa där man inte får. Fast ändå är de ju välkommen att leka hos grannen så det är ju bra det.

Nej nu ska jag ta och fortsätta lite här hemma, ska ställa mig och baka lite kakor och slänga ner i frysen som vi ska ha på söndag då Aurora fyller 2 år..... Ska även fixa lite bullar men det får bli en annandag det tror jag. Ja som sagt vi får se!

Och sedan ska vi ut på gården och mysa i detta fina väder, så härligt med solen.

Ha det så bra!!!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh så fina bilder!!!! :D

2008-05-05 @ 09:33:02
Postat av: Annica

Tackar tackar!
Du kanske vill beställa en till söndagens kalas? ;-)
Ha en bra dag!

2008-05-05 @ 15:25:10
URL: http://anja72.blogg.se
Postat av: Jessica Anshagen

Hej,
Tänkte bara tipsa om en tävling på min sida där man nu kan vinna jätte fina smycken från Pandia.se !
Ha en bra dag :)
Kram

2008-05-06 @ 15:22:47
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Annica

Hej!
Visst är det roligt att fixa och trixa? Folk runt omkring mig tycker att det går väl lika bra att köpa lite kakor och sånt. Men jag gillar ju att ordna! Kul att fler tycker som jag så jag slipper känna mig helt knäpp! ;-)
Ha en skönt kväll!

2008-05-06 @ 20:44:07
URL: http://anja72.blogg.se
Postat av: Annica

Ja det var helläckert rummet. Och inte såg det allt för svårt ut att bygga?
Ja vi har Östrand på höger sida om oss. *L* Nästan mitt i Vivsta. Du själv då?

2008-05-07 @ 08:37:29
URL: http://anja72.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0