Godmorgon!

image80

Åh ännu en dag med sol. Så härligt!

Det var så bra igår på dotterns kalas, vi satt alla ute på balkongen och fikade. Mysigt!
Men idag är man lite trötter men det är väl för att man inte kommit igång heller. Har ju även sovit dåligt inatt för jag hör drömt om jobbet. Ska ju som sagt börja jobba idag vilket känns lite konstigt men det kommer att gå bra, men man är ju nervös eftersom det var så länge sedan jag jobbade.

Nej nu är det dax att få på barnen kläder och vänta på att åka till dagis. Ska ju vara där om en timme så och allt tar ju sin tid som vanligt och man måste ju även själv se till att få med sig allt då man ska åka direkt till jobbet.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Erika

Jaaa, d var verkligen så mysigt kalas, sitta ute i det fina vädret, med så gott fika!!!
Hoppas jobbet går bra. Puss

2008-05-13 @ 11:51:40
Postat av: Annica

Ja det är absolut för lite personal. Här är det 20 barn och tre personal när de är som mest. Alltså bara 2 ibland.... Helt sjukt!!!!
Jag vet inte vad jag ska göra nu. Men det kommer nog. Jag tänker inte låta det stanna här inte!
Hoppas det går bra för dig att börja jobba!
KRAM!

2008-05-13 @ 16:07:09
URL: http://anja72.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0