Hade sydag igår!!!!

Sydde iordning Auroras nya gardiner. Ska även göra Adrians idag. Så man kan putsa fönstren och göra sommar fint.
Sydde även iordning en av klänningarna som Aurora och Nejma ska få men måste ändra lite på dem. Så tur att man bara gjorde en igår så slipper man göra 2 st nya. Blev lite för trång att ta sig i så ska sätta resår i den istället så att det går att komma i och ur.

Ville bara visa, blev ju nöjd ändå. Gillar tyget. Är ju så sommrigt

image73

Så nu ska jag återgå till systugan och försöka få till den bättre så att tjejerna även kan använda den.

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken fin klänning =)
Duktig du är, nu blev jag allt lite avis!!!

2008-05-09 @ 16:45:40
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se
Postat av: Marie

Jo den är ju jättefin =) alltid bäst å greja när man får vara ifred, man får ju mest gjort då.
Hur mår ni idag? hoppas ni får en toppendag idag kramizar!

2008-05-10 @ 08:00:12
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se
Postat av: Marie

Skönt å veta att det kommit fram, ska kila upp å läsa på lådan vid lillaffären av nån anledning tar det 2 dagar istället för 1 om man postar där, gör ju det varje gång...
Ska hämta mitt bonnie & clyde paket idag oxå...
Spännande

2008-05-10 @ 08:19:36
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se
Postat av: Erika

Ååååhhh vilken tur min lilltjej har som har sin moster som är så duktig att sy =)
Självklart pojkarna med!

2008-05-11 @ 19:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0