Hej!!!!!

image49

Här är dagarna som vanligt men har börjat mitt nya jobb och det är SÅÅÅÅ roligt, längtar tillbaka hela tiden. Började i onsdags med kassautbildning och fick i torsdags ett extra pass för att stå i kassan lite så att det fastnar. Och så roligt det var. Sedan nu på måndag börjar utbildningen på köksavdelningen som jag ska jobba på. Och så jag längtar och ändå kommer det att vara hela dagarna där men ändå inte alls så att det känns jobbigt bara roligt. Men vi skulle lära oss kassan också om vi behöver hoppa in där ibland om de är lite personal eller många sjuka mm. Sedan om ca 2 veckor så är man klar där och får börja jobba. Jippi! Är så glad att jag fått detta jobb.

Idag ska vi till stugan för mormor o morfar fira 75 år. Morfar fyllde år för en månad sedan och mormor fyller till veckan men de har slagit ihop dem till ett kalas. Så dit ska vi hela familjen och även lite flera så det kommer ju säkert att vara en del gäster där.

Så nu dax att göra oss klara.

Ha det så bra i detta härliga väder.

Kommentarer
Postat av: Marie

Nu hittade jag igen det hon heter Helen Thomasson och finns på www.spaze.nu
060-123030
Boka tid där vettja =)
Hoppas ni haft en trevlig dag på kalaset kramiz

2008-05-31 @ 20:39:12
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se
Postat av: Erika

Hej babe!
När ska jag få träffa er då? Puss

2008-06-03 @ 20:50:47
URL: http://mammamuratovic.blogg.se
Postat av: Martina

kom och delta i min tävling som jag har på min blogg :)

2008-06-04 @ 17:59:25
URL: http://marthiinanorman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0