Morsdag!



Grattis på morsdag mamma!!!!

Ja här är allt som vanligt! Dagarna går fort fram känns det som. Man jobbar, barnen är på dagis och sambo är ju sjukskriven, några veckor till. Eller rättare sagt 2 till blir det nog. Men så ont han kan få fortfarande. Men kroppen ska ju fixa detta själv så det kan väl ta tid. Han har inflammation i hjärtmuskeln så  det är ju jobbigt. Låg inne på sjukhuset ett par dagar här i mitten på maj. Så de kollade allt och det var ju bra.

Jag har fått ett till jobb som jag verkligen vill ha så nu ska jag fixa det med det andra jobbet så att det inte blir dubbelt för det orkar jag inte.

Sedan har min kompis M äntligen fått bebisen. Så I har blivit stora syster till en lite tjej. Hon föddes den 19 maj. Längtar att träffa dem och titta på bebisen. Fick en liten förhandstittsbild på mailen och hon var så söt. Ska dit något framöver och hälsa på.

Ha det så bra!
Ha en bra morsdag alla mammor!

Kommentarer
Postat av: Erika

Grattis på morsdag syrran!
Pussa mammsen våran från mig!
Kramkram

2008-05-25 @ 18:22:26
URL: http://mammamuratovic.blogg.se
Postat av: Marie

Gomorron, hur mår ni? hoppas han kryar på sig snart fy vad otäckt å ha ont i hjärtat.
Ha en bra dag kramiz

2008-05-27 @ 07:55:38
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0