Godmorgon!



Jaha så var det ju fredag igen, skönt. Fast ändå spelar ju dagarna inte sådan stor roll tycker jag för de är ju likadana allihopa. Bara det att M brukar ju komma hem som igår och vara hemma idag men denna vecka skulle han stanna och jobba extra där nere. Är ju lite extra pengar och det är ju bra att ha sådant då vi håller på att planerar resan till sommaren. Ska ju åka ner till hans familj i Albanien, ska bli roligt.
Så vi saknar ju honom massor just nu. Är ju så tomt här. Men jag och barnen har ju massa mys ändå.

Var igår på Birsta med Marianne och tittade lite. Köpte klart Nejmas paket så nu är syrrans barn klara. Bara att man ska ta och slå in allt så det är klart. Så roligt med julen. Barnen verkligen älskar ju den dagen. Med alla paket mm.
Så nu har jag bara några saker kvar sedan är jag helt klar med alla julklappar, så det känns ju så bra det. Så kan man ju tänka på annat sedan.
Och tänk nästa helg är det ju första advent så då ska man ju börja att ta fram alla ljusstakar och sådant. Mysigt!

Men på något sätt så känns det ju nästan som att man nyss plockat bort dem, detta år har gått så fort, undra var det tog vägen, hihi!!!!
Men det ska bli så mysigt att få börja julpynta lite igen. Så gulligt med alla fina stakar och allt fint julpynt.

Så idag vad ska man hitta på då då......
Jo pappa kommer hit sedan och ska antingen passa barnen enstund eller så ska han hjälpa mig att besikta ena bilen. Känner inte för att ta med barnen och åka och göra det, så vi får se hur vi gör det. Om han sticker iväg och fixar bilen eller stannar här och leker lite.
Tack snälla pappa för hjälpen!
Tänk att man har en sådan underbar familj, alla ställer ju upp så mycket för varandra. Älskar mina föräldrar och min syster. Och syskonbarnen också. De är GULD.
Och min man (snart så) och våra barn! ÄLSKAR ER!!!!!

Och att man har så underbara vänner (även syrran där också, hon är min syster och vän)! Till er alla en STOR KRAM. Uppskattar er så mycket, vad skulle man göra utan er.


Sedan får vi se vad det bli mera idag om man kanske sticker ner på Birsta med barnen lite eller om vi bara stannar hemma idag. Har inte bestämmt oss riktigt än.

I helgen tänkte vi åka ner till mor o far något och träffa dem lite. Mysigt det!

Och sedan på måndag så tänkte jag och Marianne att vi kanske skulle ta barnen och åka på Drakborgen. Skulle ju vara roligt det. Så får barnen leka lite där också. Har ju fått fribiljetter då man handlat på barnens hus så vi tänkte ju använda dem. Hoppas att de blir av för barnen längtar så.

Och så ska jag se om man kan få någon dag att stämma så att man kan få träffa Syrran + barnen och Maria + barnen. Så trevligt att träffas och prata lite. Får se vilken dag som stämmer för alla. Hoppas på snart bara!

Ja vad ska man säga idag mera då!!!!!?????
Kommer inte på mera. Så man får väl låta det vara som det är. Skiver mera sedan kanske eller så blir det en annandag, vi får se.

Ha en bra dag alla!

Och återigen GOOD MORNING!!!!!


Kommentarer
Postat av: Marie

Godmorgon vännen!

Hoppas ni mår bra idag och har sovit gott.

Jo den har inte brytit ut i alla fall har huvudvärk å lite småont i bihålorna men iunget värre, Felicia verkar pigg idag än sålänge =)

Ja vi måste få till en dag snart =)

Hoppas det går bra idag med bilen, skönt att pappa er kommer och hjälper till, du får hälsa från oss.



Jag längtar oxå till julen och allt fint pynt =) så mysigt att få greja på hemma.

Nä du gumman nu har jag nåt annat jag ska göra

Sköt om dig kramis =)

2008-11-21 @ 09:54:16
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se/
Postat av: Erika

Va fint du skrivit, du är min bästis åsså´=)

Love U sister!

Du kan ju kika ut nåt om du har tråkigt =)

Idag är man inte på värst humör, är på jobbet...lillebror åkte imorse, så det är jobbigt, ledsen på ögat =(

KRamis kramis

Pussa barnen från moster

2008-11-21 @ 10:45:50
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0