Igår hade vi främmande!

Igår var syrran, Mia och barnen här. Vi hade det så trevligt och barnen lekte. Tack snälla ni för en toppen trevlig dag.
Och tack Mia för den fina mimmiväskan och blommorna de var så vackra.....
Vi fikade mississippi mudpie. Det var gott, hade gjort den utan nötter så den var ännu godare till o med.

Här kommer lite kort från igår!
Kommer mera sedan då jag väntar på mera från syrran. Men dessa kort är från mig och Mia.

                    Mississippi Mudpie
 
 Mina fina blommor som jag fick! TACK!
 Och Aurora fick denna fina Mimmi väska! Tack igen!

Så detta var de korten jag hade nu, återkommer kanske sedan med uppdatering med flera då jag fått av syrran!

Tack syrran och mia för att ni kom och tack barnen. Det var så mysigt och roligt att få träffa och prata med er.

Kommentarer
Postat av: Marie

TACK så hemskt mkt för igår, vi hade jättetrevligt verkligen =)

Å den där Mud pie var inte att leka med den måste jag baka nåt såååå gott

Ni har så fint hemma, man blir avis jag vill oxå ha hus, stort och mysigt.

Tack för igår vännen och tack för att du finns du är guld värd =)

KRAM!

2008-11-14 @ 16:35:51
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0