Lördag!

Japp så var det lördag, barnen sitter just nu i rummet brevid och parkerar bilar och tittar på musses clubhus. Själv tar man ju det bara lungt just nu.
Har plockat lite idag som vanligt.

Och ute har snön fallit. så det är lite vitt ute, får bara se hur länge det håller i sig. Det har ju inte kommit så mycket men ändå.

I tordags då vi vaknade och drog upp persiennen så stod det ett rådjur vid vårat staket, och det var inte alls ovanligt hörde jag en granne säga då vi pratade om det de brukar gå omkring här och brukar finnas en del i skogsdungen bakom vårat hus vid järnvägen. Mysigt tyckte vi ändå, barnen vill ju ut och titta på den, men jag sa att då blir den bara rätt och sticker. Och den gick ju sagt bort över ändå. Tänk vi har ju bott här i ett år nu och inte sett detta tidigare.

Igår var allt bara som vanligt, fixade någon till julklapp denna blev till Josefine. Så fin, hoppas bara inte Marianne har köpte den själv redan.
Hittade även en sådan söt klänning i stl 50/56 som kostade 15 kr det var ju halva reapriset så den köpte jag så Aurora kan ha den till någon docka kanske. Den var så söt så kunde ju inte hålla mig för den slanten.

Och hör här vilken moster man är, glömde ju bort att gratta Emil på namnsdagen igår, fy moster så får man inte göra. tänkte på det hela torsdagen men så försvann det på fredagen, kom på mig vi kl 22:30 så kag skickade snabbt ett sms till syrran och bad om ursäkt och grattade honom så. Men det lovar vi ska vara sista gången.

Fick imorse sovmorgon och det var så skönt. M gick upp med barnen och tittade på tv.
Men alltså de dagar man får sovmorgon det är ju nästan som att man blir tröttare av att få sova, men men nu ska jag återgå till att mysa med barnen och titta på tv.

Måndag åker ju M igen och då kommer han inte på 10 dagar. Han ska stanna och jobba extra denna helg för de hade blivit tillfrågad om de kan jobba lite extra så de skulle. Så då får man ju vara ensammen ett tag till men det ska väl gå det också.

Nej nu ska jag återgå till mitt!
Ha en trevlig helg alla!

Kommentarer
Postat av: Erika

Men tänk inte på det! Du skickade ju sms =)



Va sött m rådjur, barnen måste blivit alldeles till sig...

Hoppas allt är bra, här är de tbra förutom att nejma krääääks =S Uuuua...o inte vill jag ringa hem gubben heller, han kan ju inte göra nåt åt det, det är ju bara att byta kläder, torka, och ha humöret uppe =)

Puss O kram

2008-11-15 @ 21:27:09
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/
Postat av: Marie

Gomorron vännen, hur mår du idag?

ska ni göra nåt skoj?

Hoppas ni får en trevlig söndag

Kram!

2008-11-16 @ 08:44:54
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0