Så då var det helg igen!

Igår träffade jag syrran en snabbis på stan vi var på jack & jones och fyndade lite. Man fick köpa vinterjacka för 200 istället för 700 och den var så snygg. M blev glad. Var lite av en tidig farsdagspresent.

Han kom ju hem igår så barnen blev så glada då han kom så de bara stod och hoppade och skrek pappa..... Så de lekte och myste en massor. Så nu är han ju hemma tills måndagmorgon då han åker igen. Så ser våra veckor ut nu för tiden.
I veckan har gammelmormor och morfar kom enstund på tisdagen och vi fikade och myste lite, sedan på kvällen kom morfar och var med oss lite. Sedan i onsdags kom min faster Lena förbi och lekte lite med barnen. Så mysigt, så denna vecka har gått fort, har ju fått massa sällskap och främmande.

Mamma och pappa ska komma hit enstund på måndag och passa barnen för det är föräldrarmöte på auroras avdelning. Och det ville jag så gärna gå på då de även ska visa en liten film på barnen så roligt att se när de även filmat lite.

Så idag ska vi mysa och Adrian ska få hitta på något med pappa idag så ska jag och Aurora träffa syrran och Nejma för vi ska åka till M och barnen enstund. Träffas och prata lite, barnen få leka lite och har fått veta att vi ska få Brownies ojoj så gott det låter och som jag har förstått så ska de vara gudomligt goda så längtar till dem. Älskar ju choklad så.
Ska bli så roligt att få träffa M igen. Är ju ett tag emellan gångerna, har ju bara blivit då någon fyllt år, men det ska vi väl ta och ändra på. Och vi börjar nu med en träff hos dem. Mysigt! De är så underbara de tjejerna. Och att få träffa min underbara syrran och gofisen nejma. Men kommer ju att sakna gograbbarna, syrran får ta med sig en puss hem till dem sedan. Även de hade planer med sin pappa så det blir bara tjejerna sedan och det är ju inte heller helt fel det.
LÄNGTAR TILL SEDAN!!!!

Sedan till veckan ska vi även träffa min andra M och barnen så Adrian och Aurora får leka lite med I och jag får snusa lite bebis, får se om de har tid på måndag för en liten date....

Och just ja sedan på tisdag ska jag på blodcentral för jag blev godkänd som blodgivare. Spännande så då ska jag dit och lämna blod. Får även se sedan om man ska lämna lite plasma också för som det lät på dem så är de ju alltid i behov av sådant. Så det är väl bara att lämna då om man ju ändå kan. Skönt också att få tömma kroppen på lite. Och att få hjälpa till.

Ja och sedan får man väl se när jobbet ringer igen då. Denna vecka var det ju inget så. Jaja man får väl ta dagen lite som den kommer.

Nej nu ska jag ta och återgå till hemmet vanliga plockande.
Ha en toppen bra fredag! Och trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Marie

See you soon my darlings =)

2008-11-07 @ 08:34:19
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0