Så var vi inne i en ny veckan igen!

Japp så var det ny vecka igen, ojoj vart tar tiden vägen.

Dagarna här är som vanligt fast nu har M börjat jobba borta så det är ju lite ovant ibörjan men man kommer väl in i det så småning om. Han åker på måndagarna vid kl 5 och kommer hem på torsdagskvällen, jaja så kommer man väl att få ha det tills årsskiftet vad man vet nu iallafall. Så man tar en dag i taget och ser vad som händer.

Vi har bara varit hemma och myst hela kvällen och vilken tur jag hade men barnen somnade tidigt. Vid kl 20:00 hade båda två somnat så det var ju skönt det, har myst massor men oj så fort de sover så vill man ju kramas mera med dem. Mina små älskingar!

Imorgon är jag och barnen lediga så då ska vi vara hemma och mysa lite. Får se vad vi hittar på mera för mys då.
Just nu är det lungt på jobbet igen. Så nu sitter man och väntar att de ska ringa igen så vi får väl se när det blir.

Skulle ha lagt in lite mera kort också men just nu sitter jag framöver den andra datorn så kort få snällt vänta tills jag är vid den andra maskinen där jag sparar alla kort.

Nej nu vet jag inte vad jag ska skiva mera så återkommer en annan dag.
Ha det så bra!
Sovgott alla!


Kommentarer
Postat av: Marie

Gomorron vännen

Joop jättekul att vi fick till det, använder mig av ett program som heter Porta, finns att ladda hem gratis på nätet =)

Kan visa dig på fredag om du vill.

Hoppas ni mår bra idag.

Kram

2008-11-04 @ 09:57:53
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej älskade syrran, ni får ju komma hit om ni har tråkigt å´framöver...imorrn har jag utbildning, sen jobbar jag torsdag dygn, sen på fredag ska vi ju till mia, sen jobbar jag igen 10-18på lördag, och dygn på söndag...hehe ojoj...

Idag har vi bara myst vi med, när jag kom hem imorse tog jag edin o nejma (hon fick vara hemma idag, lite snorig) till Lidl, skönt...måste få igång konditionen igen ;-)

Sen när vi kom hem så gjorde jag bullar, edin gick o hämtade barnen, sen blev det fika...sen gjorde jag pita...o nu sitter man här. Har framkallat lite kort till svärmora =)

Puss & Kram

2008-11-04 @ 19:44:11
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/
Postat av: Marie

TACK

sov gott vännen kramis

2008-11-04 @ 22:35:06
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0