Tack syrran för idag!

Idag hade vi först tänkt att åka till mia men så blev det inte så vi sa att vi åker till syrran istället så barnen får leka.
Hon bjöd på lunch och fika. Tack syrran det var trevligt och mysigt att få vara med er lite.

           

  Aurora var helt fast i tv:n som visade filmen Katten i hatten! Så vet man vilken film man får skaffa till henne.....

Sedan kom det även lite Spidermanar på besök så fina. Och se så fint Albin klädde sig. Mosters stora stilliga kille.
    

 Sedan måste jag ju få visa den fina teckning som jag fick av Albin. Med regnbåge och ett hjärta. Och se så duktig han är han har även skrivit sitt namn. Tack Albin!

Tack syrran för en sådan mysig dag.
Pussa barnen från oss!

Kommentarer
Postat av: Erika

Tack själv att Ni kom, det var super mysigt, varför gör vi inte det oftare =)

Fina bilder! Ska tömma min jag med =D

Kramkram

2008-11-17 @ 19:54:23
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0