I Love your blogg

Jag blev nominerad hos Marie, tack det gjorde mig så glad!

När man får denna award så ska man skicka vidare, dela med sig av de bloggar som man själv besöker ofta.
Tog dessa nu men kanske blir det flera framöver.



Så då nominerar jag dessa:

Erika: Syrran du förgyller mina dagar, Så härligt att få titta in på din blogg och se bilder och läsa lite om dig och barnen, vad ni gör på dagarna mm då vi inte träffas så ofta som vi skulle vilja. Supermysig blogg om min syster med familj

Marie: Även du förgyller mina dagar, så härligt att läsa dina fina kommentarer här i denna bloggvärld. Håller med dig att vet även var så roligt att fått träffa sig personligen och hon har en super mysig blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0