Missade ju ett kort!!!!

Så här kommer kortet på mig och min fina, underbara syster.....
Syrran älskar dig så. Hoppas att vi kan träffas något snart, vi saknar ju er så



Så imorse kom pappa hit och passade barnen, det gick så bra. Aurora till o med ropade hejdå innan jag ens gått ut så det var ju roligt det. TACK SNÄLLA PAPPA!

Tack för den trevliga msn stunden igår gumman M det var så trevligt. Hoppas att vi kan träffas snart igen. Vi kan väl kolla upp när du och syrran ska ses något framöver, och även se om det passar oss den dagen kanske. Skulle ju vara så trevligt det.

Så vad ska man hitta på en dag som denna??? Blir väl att vara hemma med barnen bara, skulle vilja gå ut lite men det är ju så blött mm och regnkläderna är på dagis bara gummistövlar hemma. Skulle även vilja åka ner på birsta men det är ju så som det är med 2 barn som vill ha allt. Eller bara inte vill gå dit jag vill. Skulle även vilja åka och titta på skor känner att det är dax för nya men det gör jag gärna inte med dessa två stycken med så en annan dag då man är ensammen....

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh va fint älskade syster, älskar er!!!

2008-10-10 @ 12:26:32
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/
Postat av: Marie

Vad fina ni är, vackra systrar =)

Tack själv var jättetrevligt å surra, klart vi måste ses igen ska höra med systra di när hon kan nåt...

Hoppas du får en underbar fredag kram kram

2008-10-10 @ 12:29:03
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0