Så har denna helg gått förbi!

Japp det var denna helg. Och vad har man gjort, inte mycket kan jag lova. Varit liten halta lotta här i helgen så mest tagit det lungt. Slog i fredagskväll i lilltån i Adrians säng och OJ så ONT det gjorde, fast det gör det ju alltid men alltså detta var det värsta jag varit med om, kunde inte röra den på hela kvällen och natten så pulserade den så man kunde inte sova så mycket sedan har den blivit mer o mer blå men nu har det värsta lagt sig så man kan börja gå igen men ändå. jobbigt att ta på sig skorna då lillen är så sväld och ömmar bara man kommer åt den.

Jaja nog pratat om min tå.....

Igår skulle Adrian sova hos mormor o morfar, han vaknade och längtade, frågade så många gånger när de skulle komma, packade sin väska och gick och väntade. Så gulligt! Sedan kom de och han gick så glad ut och satte sig i deras bil och de åkte hem. De lekte och lekte och lekte och åt middag mm men så kom kvällen och min lilla älskling blev ledsen och ville hem. Så de kom hit med honom. Det var nog massa trötthet som gjorde det och den lilla väntan han hade haft hela dagen. Sedan blev det tomt hemma hos mor o far, och imorse då Adrian vaknade då ville han åka dit igen. Men då sa jag att du ville ju inte sova där så nu får du vara hemma. Men han är ju inte så van att sova borta heller, det var ju 1 år sedan sist. Har liksom inte blivit av och vi känner att vi är ju bara hemma så då kan ju de även vara hemma. Sorry mamma och pappa att det blev så där han hade ju verkligen sett framemot att vara med er och så. Men en annangång så går det nog bättre.

Sedan i lördags var M och J förbi här med en säng från E, tack snälla. Så vi satt och pratade enstund. Trevligt och så roligt att man ska få så bra nya grannar. Och roligt så att Adrian får en till kompis här på gatan.

Idag har vi inte gjort så mycket, var ner en snabbis på birsta med Aurora. Var kanske inte det bästa med foten i en sko men men ville komma ut lite så. Och tänk att nu har jag fixat klart en av paketerna till Nejma, hoppas att hon kommer att gilla den, eller iallafall syrran som förstår lite mera om just det. Hihi syrran där fick du! Och inget säger jag heller, tänk snart jul men ändå är det ju ett tag kvar....HIHI!!!! Nej skojar bara men det ska ju vara en överraskning för er båda eller hur.

Nej nu ska jag ta och slå av här och gå och lägga mig. Sitter just nu här med Aurora på axeln hon vaknade med sådan hosta men det är tur att den brukar ge med sig väldigt fort. och det brukar ju komma lite sådant nu när det börjar att bli kallt ute. Känns verkligen nu i luften åt vilken årstid vi är på väg.
Sedan ska barnen imorgon knäppa kort på dagis, och så som man längtar att få ser reslutatet. Alltid lika spännande!

Och jag ska imorgon ut med min farmor hon ringde och frågade om jag ville följa med för hon ville ut och handla lite. Och då man inte har något just nu på dagarna så följer jag ju gärna med så jag ska hämta henne i stan och så sedan åker vi på birsta enstund. Ska bli mysigt det!

Just ja syrran kan vi inte försöka boka in en träff något framöver. Vi längtar ju att träffa er och så barnen får leka lite. Säg till något när du är ledig så kan jag försöka sätta dagis där efter. Så vi får vara med varandra lite.
Så om dagen även kanske stämmer för M och barnen så skulle det vara roligt att träffa dem också.

Sovgott!!!!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hoppas tån är bättre nu!

Jasså du, nu gjorde du mig nyfiken..hm..hm...vad har du hittat på till lillgumman??

Självklart kan vi träffas nåt. Denna vecka har jag bara ett dygn, så kanske nån dag...själv går man ju bara och väntar inför lörda´...gud va man kan längta!

Ska höra med gummsan när hon har tid och kan ses å.

Puss & Kram

2008-10-20 @ 08:20:13
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej hej Ja det ska bli OTROLIGT roligt att få så trevliga grannar ;) "gubben" ringde igår får nog nyckeln den 18nde så fort städningen är klar JIHA!!!! Kram på er o ha en jätte bra dag

2008-10-20 @ 14:54:11
Postat av: Anonym

Glömmer ju alltid att skriva mitt namn :)

2008-10-20 @ 14:55:03
URL: http://familjenberglund.blogg.se/
Postat av: Marie

Hoppas tån mår bättre idag =) Du får inte vara så stygg med sängen vett du den ger igen ;)

Lät som en mysig helg trots ont i tån.

Hoppas du haft en trevlig dag med farmor på birsta, gjort nåt fynd?

Klart vi måste ses nåt, snart, nu är vi snart friska så hoppas

Spännande å knäppa kort på dagis det skulle jag oxå vilja göra men hon går ju inte på dagis så det blir lite svårt, får leta rätt på en fotograf själv istället.

Ha en toppen em gumman kramen =)

2008-10-20 @ 14:59:34
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0