Så har man även gjort torsdag....

Japp så har denna dagen också gått. Har bara varit hemma och inte gjort så mycket. Bara liksom tagit det lungt, är ju inte så roligt väder ute heller, det liksom bara regnar hela tiden. Man blir ju såååå trötter. Man vill ju liksom bara krypa upp i soffan och titta på något bra på tv:n men så blev det ju inte riktigt men tagit det lungt iallafall. Om detta regnande ändå kunde sluta någongång. Det liksom bara öser ner hela tiden. Nu får det vara bra.....

Nej nu har jag varit ner med Aurora som somnat så ska jag försöka få sonen att somna också. Tänkte att vi skulle kolla på the Scorpion King 2, så kanske han somnar.

Sedan imorgon är barnen lediga från dagis så då ska vi bara vara hemma och mysa lite. Får se om man kanske åker ner på birsta enstund. Ska titta på present till syrran också hon fyller ju år till veckan på onsdag, Grattis i förskott syrran....
Annars tar jag det till veckan så man får titta i lung o ro medans barnen är på dagis.

Sedan ska jag ju jobba på lördag, det ska bli roligt eftersom det var ett tag sedan nu. Och så ska jag vara nere i kassan så. Så får barnen vara med pappa lite.

Ha det så bra! Sovgott alla!

Kommentarer
Postat av: Linda

Gött med fredag idag!Blir hem o äta bullar=)

Är verkligen hur trött som helst idag=(O hungrig som attan är jag nu=(

Låångt till lunch!

2008-10-03 @ 10:09:11
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0