Så var det fredag igen!

Japp så var det fredag igen. Alltså vart tar dagarna vägen?????

Ja här sitter jag med barnen, Adrian spelar lite dator och Aurora sitter här bredvid mig och tittar på disneys playhouse, är ju favoritkanalen här det, så den går varm de dagar barnen är lediga och hemma. Hon börjar till lite trötter så jag ska nog ta och lägga henne lite för en tupplur. Sedan ska vi ju in och hämta M på jobbet idag. Våran Saab är på lagning och fixar bromsarna så då lämnade M den andra bilen hemma om jag skulle ut eller så, Snällt eller hur! Fast än har vi bara varit hemma, idag är vädret ju så där typiskt höstväder, ser liksom så trist och grått ut ute, Men ändå så var det ju skönt ute så det är ju bra det.
Ska även förbi Birsta en snabbis innan stan och fixa en grej.

Var igår på blodcentralen och gjorde proverna för att se om man passar som blodgivare. Så vi får se, vänta och se om de ringer och vill ta mera blod. Det gick så bra så. Sedan åkte jag på birsta och fixade Edins paket inför imorgon, hoppas nu då att det passar. Så imorgon ska vi på 30 års kalas, det ni. Och oj så mysigt det ska bli med god mat och fika. Syrran är ju så duktig och fixa hon.
Fick ju träffa henne och Emil en snabbis igår och oj så mysigt, nog för en snabbis men ändå. Bättre det än ingenting.

Sedan får vi se till veckan om någondag passar att träffas med syrran och barnen och även M och hennes barn.

Sedan ska man jobba lite på söndag, jippi, är ju inte ofta nu så de dagar man får blir ju så roliga. Sedan blir det även jobb på tisdagen.

Ja och så var det något annat men vad????? Ja kommer inte ihåg alltid är det ju något vill säga. Finns ju massor att skriva om men jaja detta får nog räcka för idag. Får återkommer imorgon efter kalaset med lite kort kanske, idag fanns det inga kort att bjuda på.

Men ha det så bra alla där ute!

Jo föresten skiver lite till bara för roligt. Så det kommer lite mera kort iallafall. Satt en dag för länge sedan och letade saker på google som hade med barnens namn att göra och adrian är ju adriatiska havet och massa killar som heter Adrian mm men det jag blev mest förvånad över var att Aurora är så mycket, samma sak fick ju upp tjejer som heter Aurora och där tex Törnrosa
 heter Aurora, så jag satte mig och läste boken om henne och där står det så fint så att hon döptes till Aurora och det visst jag inte när jag väntade henne utan bara vill ha namnet för det var fint. Vet att namnet i sig betyder morognrodnad och det passar ju henne så bra så morgonpigg som hon är och även att hon hade bråttom när hon föddes då även det var på morgonen.
Sedan såg jag att norrskren även de heter Aurora Borealis så det var ju också roligt att se för norrsken är ju så vackert.
Bara titta och NJUT!!!!!! 



Så tänk så mycket roligt man kan hitta på att bara söka på namn. Roligt tycker jag

Jaja detta var kanske inget viktigt men bara roligt att visa iallafall.

Kommentarer
Postat av: Marie

Dom har vackra namn era barn, TACK för idag, vad snäll du är =)

Förundras fortfarande över att det faktiskt finns människor som du och din syster.

Glad är jag i alla fall att jag lärt känna er =)

Ha en toppenkväll gumman stooor kram

2008-10-24 @ 20:24:47
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0