Sovdax!!! Och första snön har fallit. Så lite vitt ute är det....

Har sett att jag blivit utmanad av både syrran och mia. Det kommer nog framöver. Har bara så svårt att svara på sådana ibland. Är ju liksom inte min grej vet inte varför. Så sorry tjejer att det inte kommit än, men kanske framöver något.

Igår jobbade jag hela dagen behövdes i kassan. Började 12 och slutade 20:30 och det var nästan kunder hela tiden, helt otroligt. Var några stunder som var lite lung men det var skönt faktiskt så man hann tänka lite också. Hihi!!!! Funderaren här!
Sedan ska jag även jobba imorgon, men då på min avdelning så vi får väl se hur det blir. Är ju så sällan man jobbar nu. Så det ska verkligen bli roligt. Jobbar mellan 10-18 så det är ju också några timmar det. Bra att man får pass lite då o då iallafall så att man inte glömmer allt liksom.

Har idag bara varit hemma och tagit det lungt, eller rättare sagt var ner till pappa lite och tittade på deras kök som de håller på att renovera. Oj ni ska bara veta så snyggt det blir. Svart panel och grå tapett med vita och svarta strån och så antikt trägolv och vita luckor och brun stenmönstrad bänkskiva. OJOJ så SNYGGT!!!!
Mamma och pappa det är så snyggt och jag kan liksom inte säga det tillräckligt många gånger. Läckert. Man blir ju avis!!!

Så nu på kvällen föll första snön. Så det är lite vitt ute. Spännande! Men den kommer ju att smälta bort som vanligt. Men ändå mysigt med snö men ändå inte liksom för det är ju såååå kallt. Men mysigt att krypa upp i soffan och tända kaminen och ljus så det blir varmt och mysigt!

Nej nu är det dax att krypa ner i sängen och sova lite.
Sovgott alla där ute!





SNÖ!!!! Tur att än är det inte så här mycket (långt ifrån) men det ser ju ändå härligt ut. För man kan ju bara tänka så härligt de nog har där inne framför en varm brasa. Mysigt!!!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh vad fint de lät, jag vill oxå göra om men kostar ju tyvärr =( å vi bor ju i hyres ja å barnen så det lär ju inte bli något av med det...

Mysigt med snön det instämmer jag helt på, jag älskar att sitta inne med tända ljus å mysa.

Gillar inte kylan bara.

Nu hoppas jag verkligen vi kan få till en fika dejt till veckan =) Ha en toppen halloween helg gumman, så hoppas jag vi ses snart, sköt om er kramis....

2008-11-01 @ 08:50:54
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se/
Postat av: Marie

Natti natti gumman hoppas du får sova gott

kram

2008-11-01 @ 22:19:14
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0