Hej hopp!!!!

Hoppas att alla har det bra där ute. Nu är verkligen hösten på väg. Är så kallt i luften och träden är så fina nu när de börjar att bli blandade färger. Visst är det vackert.



Igår hade vi bokat in träff på Norra Berget hela familjen. Det var vi, syrran med barnen, mor o far, faster och farmor. Det var så mysigt och farmor hade gjort så gott fika med sig. Jag hade bakat en sockerkaka med äpplen från vårat äppelträd och den gick ju att äta den också. Gott med äpplen.
Barnen lekte och höll igång. Sedan var det bara att åka hem och göra middag. Återkommer med kort när jag tömt kameran.

M fortsatte på huset, håller på att byta panelen på balkongen för jag ville ha dem stående som resten av huset. Blir liksom finare så än liggande. Och speciellt när han ändå ska byta ut dem, så sa jag att då kan vi ju även ändra dem lite. Så nu är det hans jobb.

Sedan ska vi väl även ta och börja att fixa hemma. Tapetsera om hallen upp och måla klart allt som jag börjat med, snart är ju trappen klar, vit och fin. Sedan ska det väl även in nytt golv i hallen för vi vill ha laminat (ek) blir finare det än plastmattan som ligger där. vill även ha nytt golv i köket men där vill jag helst ha som stengolv fast det är ju även som klickgolv så lite pålossas men snyggt. Sedan ska det bli omålat i vardagsrummet är liksom dax för det känns det som. Börjar att bli så fläckig den vita tapeten.

Ha det så bra alla!
Ska snart sticka ner på jobbet på en intervju så vi får se hur det går med den. Ska bli spännande och se. Bara att hålla tummen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken härlig höstbild du har :) Är det sådär det ser ut när man svänger ner på våran gata? Hoppas du har haft en bra dag. kram

2008-09-15 @ 20:23:28
URL: http://familjenberglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja snart är det dax Måste ju börja packa snart

Har inte hört nåt än från dom (dagis) funderar på om jag ska ta o ringa o se så dom har fått brevet iaf så hon står i kö :)

Ha en fortsatt bra kväll

2008-09-15 @ 21:27:54
URL: http://familjenberglund.blogg.se/
Postat av: Marie

Men vad konstigt har min kommentar försvunnit???

Hoppas ni har det bra kramiz

2008-09-16 @ 17:32:03
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0