Onsdag!!!!

Igår var vi till syrran och barnen. Fick god korvstroganoff och makaroner till lunch. Kan ju bara säga MUMS det var gott syrran. Sedan höll hon på baka då vi kom så vi fick nybakta bullar, även det MUMS. Du kan baka du syrran.

Fick vara lite med mina älskade syskonbarn och mysa lite. Barnen lekt så bra med varandra och det var ju nästa så att vi fick gå och titta vad grabbarna tagit vägen för de var ju såååå tysta och snälla. De satt inne på Albins rum och spelade playstation så det var så skönt. Aurora och Nejma sprang runt och lekte och busade med varandra. Skulle knäppa kort men så jag mitt pulver tog med kameran utan laddade batterin så det blev inga kort.
Grabbarna som var så söta där de satt och spelade och så tjejerna som lekte så härligt med varandra.

Jaja man får ju leva på bilderna man har i huvudet och det är ju bra det. Men ändå.

Så TACK SYRRAN OCH GOBARNEN för en toppen mysig dag.
Det måste vi göra om snart och då kan ju ni komma hit till oss.

Sedan var mina älskade goa föräldrar förbi här och fikade lite. Så mysigt när de kommer. Barnen bli så glada. Sedan var det badning för barnen och när de var klara var det morfar som fick äran att klä dem. De kom båda två till honom och bad om hjälp, så gulligt!

Sedan så är dagarna som vanligt, man går här och väntar på att de ska ringa från jobbet att de behöver någon extra men det är ju bra ändå att få jobba lite helger då o då men ändå vill ju jobba mera. När man jobbade så mycket i sommar så kom man ju liksom in i det och det var så roligt. Fast det är ju roligt ändå.

Ska ta och sticka ner på jobbet snart och se om jag kan hämta min stegräknare, skulle ha gjort det igår men kände inte för att dra med två barn in  dit bara för att hämta den. Det är ju liksom en tävling på jobbet mot alla andra varuhusen vilken som gått mest så det ska bli roligt att se. Sedan tycker jag ju även att det ska bli skönt för det blir ju liksom om en tävlan mot sig själv också att man alltid vill gå mera än dagen före. Så det ska bli roligt att se hur det går med den. Ska väl även in och handla lite där. Finns ju så mycket fint som man vill ha. Och de dagar man står i kassan så ser man ju ännu mera saker som man vill ha. Så nu måste jag dit och göra av med lite pengar. Hihi!!! men det är ju roligt det.

Sedan ska jag nog springa in på biltema och köpa kapslar till skodan, vi köpte nämligen en skoda i torsdags som vi ska laga lite rost på och så vill man ju göra den fin men snygga kapslar på däcken mm. Så ska väl ta o göra det när man ändå är ute.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske kan börja ta promenader tillsammans i vinter :) Alltid roligt med sällskap tycker jag

Kram Maria

2008-09-10 @ 10:52:56
URL: http://familjenberglund.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej Annelie. Du känner igen mig från Ljusta tiden, vi gick i klasserna bredvid varann. Jag gick med Maria Berglund har även hört att ni surrar lite nu och då i och med att hon och Jonas har köpt huset i närheten av dig. Ha en fortsatt trevlig dag.

2008-09-10 @ 15:20:56
Postat av: Johanna

Åsså ringde de från jobbet när du trodde att de inte skulle ;-)

Har du varit in på tappa.se o anmält dig? NU KÖR VI ANNELI!!! Hoppas vi ses nå mera framöver på jobbet!

Kram o godnatt från en som varit trött i flera timmar.

2008-09-10 @ 21:32:45
URL: http://emmajohannas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej. Tror du ska klicka på sundsvalls varuhus eller nått sånt.

Ha en bra dag!!!

2008-09-11 @ 07:24:25
Postat av: Erika

Har utmanat dig, kolla i min blogg =)

2008-09-11 @ 09:29:16
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0