Så var det måndag igen och en ny vecka!!!!!

Oj så fint väder vi har haft i helgen. Underbart med sol och varmt så här i hösttider, så härligt att vara ute och fixa med allt.
Jag jobbade i lördags, blev ett pass hela dagen men det var helt ok eftersom det ändå var det ända passet jag hade den veckan. Lite konstigt men ändå.
Förkylt är det här men tänk att det redan är på väg bort så skönt, det var nog den värsta dagen i lördags för då var jag täpp ena stunden för att andra så rann det bara från näsan, kände ju inte så jätteroligt att stå med kunder men det gick ju bra ändå. Så bra att de förstår.

Idag ska jag in till Arbetsförmedlingen en snabbis och prata med min handläggare av som händer med mig nu då mina dagar på stämplingen är slut, ska få något som gör så att jag kommer upp i en ny period och det är via försäkringskassan om jag inte förstått helt fel. Behöver ju ca 100 timmar till så är min nya period klar. Så hoppas att det löser sig. Är ju inte så mycket timmar på jobbet heller, 2 dagar på en hel veckan är ju inte alls mycket.

Sedan efter det ska jag hämta mina gobarn på dagis och hem och klä om lite för sedan ska vi till våra kompisar i Timrå och fira mamman som fyllt år. Och så får barnen leka lite.

Imorgon och onsdag är barnen lediga så då ska vi vara hemma och mysa. Fast på onsdag ska vi nog träffa M och barnen. Var ju så länge sedan barnen fick leka nu. Träffade ju M och lill J på birsta i fredags så vi gick på en liten shopping tur och det är ju aldrig fel det inte. Tack M för sällskap.

Nej nu ska man kanske ta och gå och göra lite nytta här hemma innan man måste iväg till stan och AF. Måste ta och gå ner och märka alla kläder som ska säljas till helgen. Hoppas att jag får bort lite mera denna gång. Sålde ju bra förra gången så det var ju roligt det så man fick handla nytt till barnen.

Våra älsklingar!!!!
  

Kort sedan barnen och m var på byggan vid malansbadet, Alnö i bakgrunden. Så fint så!!!
  

 Våran lilla snickare!

Kommentarer
Postat av: Erika

Lycka till idag, och va fina kort på mosters godisar!

2008-09-22 @ 11:13:07
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/
Postat av: Linda

Spana in min tävling du kan vinna en parfym=)

2008-09-23 @ 19:43:50
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej vännen, TACK så mkt för din omtanke man blir så glad =)

Hoppas du mår bättre oxå...

Vilka vackra kort, fast det kan ju inte bli annat när man har vackra barn...

Sköt om er allihopa kramizar

2008-09-24 @ 20:06:47
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0