Så var det måndag!

Så nu är altanen klar. Det blev så fint. M har även satt spotlights i taket så det lyser ner på överliggaren på räcket, oj så fint det blev. Ska knäppa något kvällskort också och lägga in så ni får se.
Men blir ju stolt över mannen sin som är så duktig. Och tack pappa för att du hjälpte M i början och med allt. Skjutsa så han fått köpa material och med råd mm. Och mamma för hjälpen att passa barnen under tiden. Då jag jobbat.
Mina föräldrar är de bästa i världen. Älskar er så!





Så är man ledig idag, eller rättare sagt så vad jag vet så jobbar jag bara lördag denna vecka så det känns lite konstigt. Men men det är ju bättre än ingenting. Är ju så att vara anställd vid behov. Man får sitta och vänta att de ska ringa.

Tack syrran för en toppen härlig lördag med allt gott fika. Mums, du kan baka du. Tar gärna recepten så man kan försöka sig på det själv något.

 
Se så mycket gott fika det var på bordet. MUMS!!!!! Och en sådan fin tårta med Emil på.



Och här har ni födelsedagsbarnet. Då vi sjunger för honom och han får blåsa ut ljusen.

Nej nu ska jag ta och gå ut med barnen för sedan är det ju dax för den lilla damen att sova lite. Men först ska vi ta och hämta lite frisk luft. Är ju så fint väder idag.

Ha det så bra! Så kanske jag återkommer sedan!

Kommentarer
Postat av: Erika

Va fint på eran altan, verkligen! Där tar vi mysiga grillkvällar nästa år ;-)

Duuu, hörru, du kan baka DU...försök inte...

Puss

2008-09-01 @ 14:21:22
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/
Postat av: Marie

Vilken fin Altan, wow ja som sagt jag vill oxå ha en ju, fast man ska egentligen inte klaga så länge man har tak över huvudet =) drömma får man alltid det är gratis =)

Men eran altan är verkligen tjusig duktiga ni är =)

Ha en toppen måndag kramiz

2008-09-01 @ 18:09:31
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se/
Postat av: grannen

Gud va fin den blev avis :)

2008-09-01 @ 20:45:49
URL: http://familjenberglund.blogg.se/
Postat av: Erika

=)

2008-09-02 @ 08:43:05
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej. Hittade dig genom din "snart nya granne". Allt bra med er? Själv så är jag hemma med både förkylning OCH magsjuka...men men det är bara att kämpa på! Får vi inte stegräknaren idag på jobbet??? Hur ska jag få den nu då då jag e sjuk:-(

? Kramisar.

2008-09-02 @ 10:45:54
URL: http://emmajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0