Söndag!

Ja då har snart denna  helg också gått förbi.

Var i fredags iväg till Haga med kläder som barnen vuxit ur som jag skulle prova att sälja, hade även med lite leksaker som bara står så även prova att sälja iväg dem.

Sedan i lördags var vi där i Haga och köade som så många andra. Oj så tidigt så många var igår helt otroligt alltså. Jaja fyndade lite iallafall.
Adrian fick batman mysbyxor och tillhörande jacka för 50 kr det var ju bra det tycker jag. Blev ingen bild på det. Men då Adrian har börjat att gilla att titta på Scooby Doo så hittade jag 2 st videofilmer till honom så han kan även nu titta på dem i lekrummet så det var ju även det bra. Bara 10 kr styck. 
Men så köpte jag fisher price hus till barnen men då mest till Aurora
 
Och tänk detta som kan kosta 500 kr på affären betalde jag 80 kr för, det kallar jag fynd. Barnen lekte hela kvällen och nu hela morgonen med detta. Så roligt det. Blev även en fisher price bok till Aurora då hon älskar böcker så har ju fått läsa den några gånger redan.

 Fleecejacka till Aurora med bamse på (eller rättare sagt brummelisa) Så fin så.....

 Och titta denna fina kofta med mimmi på. Den är vit med guldtrådar i och så är mimmitexten i guld och mimmis detaljer i guld, så glad för denna. Tack M för att du hittade denna. Och så kostade den ju bara 30 kr det är väl ett klipp det om inte annat. Längtar att ta på Aurora den. Hon blev så glad så.

 Och så denna fina slipover med mimmi, så Aurora var ju såååå glad då jag kom hem med mimmi kläder och jag så glad för att jag hittat dem. Denna betalade jag 20 kr för och det var ju inte alla mycket pengar det inte.

Så idag  söndag sitter man snällt och väntar på att klockan ska ticka iväg och bli 17:00 så man får hämta hem det man inte sålt ska bli spännande att se vad som är kvar. Och så får man ju hämta pengarna ska bli roligt att se vad man har tjänt. Att inte klockan kan gå lite fortare så man får se.

Sedan har man ju varit och handlat lite till barnen ett par dagar nu. Fast det är ju mest någon vecka emellan, får se om det kommer bilder på sådant också framöver, har ju hittat så mycket fint. Och bra eftersom barnen vuxit så mycket över sommaren. Men som sagt vi får se om bilder kommer.
Har även haft den turen att jag fått köpa kläder till Aurora från M och hennes kompis M så det var ju jättesnällt det. Så bra att veta vart kläderna kommer ifrån tycker jag. Och de är ju knappt använda och för nästan inga pengar så tack tjejer.

Nej nu ska man väl ta och slänga in en stek i ugnen så man har middagen på gång. M åkte ut lite med A för att han ville titta lite på Birsta innan han ska med tåget. Så barnen och jag tar det lungt hemma. Ska väl ta och gå ut lite också kanske är ju bra väder men synd att det blåser så.
Fast nu är det sovdax för Aurora så ska lägga henne första enstund.

Och imorgon kommer M och barnen hit så vi ska fika och leka lite. Mysigt!!!!

Syrran saknar dig och barnen, vi kan väl också träffas något framöver när du är ledig.
Pussar och kramar i massor till er.

Ha det så bra! Hoppas att alla haft en bra helg och ha en fortsatt trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej Hoppas du har tjänat en slant :) Vilken storlek är det Aurora har?

Emma vann en ram på teckningstävlingen Hon blev inte så jätte glad utav den Den var ganska tråkig :P men hon blev jätte glad när Jonas berättade att hon hade vunnit iaf :)Kram på er o hoppas ni får en jätte bra vecka

2008-09-28 @ 21:00:40
Postat av: Anonym

"grannen" som skrev om du inte förstod det hihi :)

2008-09-28 @ 21:02:17
URL: http://familjenberglund.blogg.se/
Postat av: Marie

TACK jo det går åt rätt håll i alla fall =)

Nu länkar jag till både dig å syrran din bland mina länkar... =)

Ha en toppenkväll kramiz

2008-09-28 @ 21:39:51
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se/
Postat av: Erika

Vi är med på det!

Jätte fina fynd du gjorde =)

KRAM

2008-09-28 @ 21:43:37
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/
Postat av: Marie

Instämmer med ovan, jättefina fynd =)

Gomorron på er, mår ni bra? hoppas ni får en toppendag idag kram.

2008-09-30 @ 07:43:00
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0