lite nytt kanske!!!!

Japp då tittar man inte lite igen och skriver några rader.

Är idag hemma då dagis ringde precis när jag kommit till jobbet för Aurora hade kräkts, vilket hon gör av hostan men nu sa de att det bara hade "sprutat" rakt ut. Men jaja ok jag åkte och hämtade hem henne och tog även med Adrian då jag ändå skulle dit så slipper jag ju åka igen. Och jag kan ju säga att än har det ju inte kommit mera kräks så. Och det är ju 3 timmar sedan nu. Och kommer det inge mera så skulle hon få gå igen imorgon för då vet vi ju att det inte var magsjuka iallafall.
Och nu vill man ju inte vara sjuk då vi ska ha lite kalas på lördag också. Vill ju träffa släkten lite, är ju så sällan man träffar alla. M fyller ju år så.

Japp nu är hallen klar, oj så skönt att man har ett projekt mindre nu. Och det blev så fint. Trappen har jag ju redan visat och här kommer en bild på väggen där vi har spegeln. Satte upp blommor på väggen och det blev såååå fint.


Var i måndags iväg på massage hos min farbror och det var sååå skönt, ryggen känns så mycket bättre. Och medans jag var där så tog m med sig barnen ner på birsta och köpte en stutsmatta.....


Vi köpte en med nät runt så man inte behöver vara så orolig att barnen ramlar av känns ju liksom mera säkert. Och kan ju bara säga OJ så glada barnen blev, nu går de bara och väntar på att snön ska smälta så de kan få ställa fram den.

Så får återkomma med bilder på invigningen av den då den står framme och barnen leker där.

Ja här var det inte så mycket nytt, dagarna liksom bara flyter på här. Och det går ju liksom så fort på jobbet också, man hinner ju bara dit så ska man ju hem igen, men det är ju skönt när dagarna går fort.

Och så skönt att det smälter och går åt rätt håll ute, så snart är det grönt ute igen, härligt!

Och snart är det ju påsk också, då är vi bjudna till syrran på middag, så trevligt. Tack! Dit kommer även mor o far och mormor o morfar så det kommer att bli mysigt det.

Nej nu ska jag återgå till barnen som sitter och tittar på tv:n. Är ju dags att göra lite lunch och sedan kanske man ska gå ut enstund.

Kommentarer
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Vilka söta barn! =) Jag har oxå en Adrian.. :D

2009-04-02 @ 14:05:02
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Jane

den heter Frisör House! Ligger i samma hus som ICA i Timrå. De tog 119kr, vilket är nice och det gick fort att klippa. Jag hade inte bokat tid då de har Drop in och fick börja direkt men om du vill boka så är nr: 575355.

2009-04-02 @ 19:58:10
Postat av: Erika

Hej sister!

Nämen hur mår lillgumman?

Hoppas hon håller sig frisk, jaa d gäller ju alla, nu vill vi komma på kalas på lördag!



Kommentaren före...Frisör House, där va edin och klippte sig, dem var jätte duktig...han blev jätte nöjd. Vi ska gå med grabbarna innan vi far.

Annars så tar ju hon som vi gick till 110kr för barn =)



Pussa barnen från moster!

Puss

2009-04-02 @ 20:20:32
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/
Postat av: Erika

Gott m bakning =P undra vad d bjuds på mums alltid lika gott där hemma.

Jag jobbar nu, slutar imorrnbitti vid 10. Jag o J har precis varit hemma hos oss och fikat, riktigt trevligt var det =) Fick timmarna att gå å =D



Vad med bilen lockar, vart??

Puss puss

2009-04-03 @ 20:55:35
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0