Så nu är helgen över!

Japp då var denna helg förbi. Imorgon ska man åter till jobbet och göra sina timmar denna vecka, men denna vecka är ju en jobb dag mindre, tänk 4 dagars helg ledigt. Härligt!
Och så är det ju påsk också, ska på lördag på middag till syrran, mumsigt. Hon kan ju laga mat hon, mor o far och mormor och morfar ska ju också dit så det blir påskfirande som vanligt bara ute hos syrran istället.

Idag har jag tvättat massa kläder och plockat in massa nytvättat, alltid är det ju massor då man är ledig och högen liksom  bara växer hela tiden.
Sedan stack jag barnen och mandi ner på birsta lite och handlade. Jag fick nya puma tenniskor så fina. Adrian har kommit in i en jeansperiod så det ändå han vill ha på sig är jeans så han fick ett par nya. Sedan köpte vi madagaskar 2 så vi har suttit och tittat på den hela eftermiddagen/kvällen, så mysigt.

Nej nu ska jag nog ta och börja plocka iordning här inför imorgon och sedan sova lite. Trötter kan man ju lungt påstå. Så nu vill jag sova och det med STORA bokstäver.

I veckan ska jag ut och ficka lite påskägg. Får se vad man hittar på då då, ett är ju nästan klart iallafall. Hoppas den tjejen blir glad för det. Moster stora tjej!
(nej då syrran lovar det är inte en kyckling)



Sovgott!

Kommentarer
Postat av: Erika

Jaa vi längtar till lördag, ska bli så mysigt att rå om alla =)



Vad har moster NU hittat på??????

Haha, hos oss har jag fixat ena delen och Edin andra delen, haha ;-) till mosters go´barnen =)



Ha det bra på jobbet. JAg slutar om typ 1,5 timme jag, längtar! Då ska jag springa ner till Jack& Jones, köpte 4 hood tröjor till Edins morbrors pojkar igår, men så fick jag höra att ena pojken var en typ XXLáre, å´jag köpte L, så ner och byta =) Dem sålde dem nu för 75,-, egentligen kostade dem 300,- Meee like!!!



Edin hämtar mig vid 10. Sen släpper han av mig på badet, åsså får jag en skön prommis hem, nu jäklar!!! Inte ens 2 mån kvar ju =/



Puss till Er

2009-04-06 @ 08:38:52
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/
Postat av: Erika

Vilken himlans tur att det inte va en kyckling då, det får du faktiskt looooova!!!!

Annars får jag adoptera bort dem till dig =)

2009-04-06 @ 08:40:16
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/
Postat av: Marie Jungfrugravidakvinnan som nu inväntar Le stork

Hej vännen

Detsamma säger jag om dina barn dom är så vackra, nu vill vi ses snart här ju, håller tummen att Felicia vaknar pigg imorrn är nog bara en liten förkylning på G här

Kan berätta mina planer över tele eller msn sen gumman

Hoppas ni mår bra kram kram

2009-04-06 @ 22:28:28
URL: http://www.wordpress.com
Postat av: Erika

Ingenting, Ni ska bara komma =D Längtar!!

2009-04-08 @ 10:36:34
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0