Söndag igen!!!!

Oj så fort veckorna går. De liksom bara springer förbi.

Vad har vi gjort här då. Ja som vanligt jobbat o jobbat, när man väl kommer hem så är det ju middag och sedan är det ju nästan dax att sova igen så att barnen orkar att kliva upp dagen efter igen. Men men de är glad och springer iväg till dagis på morgonen. Så det känns ju så bra det.

Ute cyklar och leker de som bara den.
 

Några bilder sedan mandi fyllde år och påsk. Blev ju inte många men några iallafall.
    


 
Det var ju lite nya kort iallafall.

Sedan var jag och handlade lite nya mattor till tvättstugan i påsk, och kom även hem med nya lampa till köket, nu hade den andra gjort sitt där, då jag har haft den sedan jag flyttade hemifrån så var det lite dax för en ny. Gillar ju den andra också men jaja nu dax att förnya sig lite. Blev även en tavlehylla till datarummet. Köpte även färg så nu ska det målas om i vardagsrummet och datarummet så här är det lite att göra framöver. Men det är ju så roligt att fixa till hemma och göra fint. Undra vad man ska ta an för projekt sedan då. Fast jag vet att det är massa ute jobb också som kommer då vi måste fixa trappen och slänten på baksidan. Så det finns ju alltid saker att göra. Just ja hela staketet ska ju lackas också. Och det är ju en del det.


Så igår grillade vi till middag och när vi var klara och hade ätit klart så skulle mandi och barnen gå ut på balkongen och då hade en lite fågel flygit in på inglasade delen så mandi fick fånga den och hjälpa den ut för den var rädd och flög in mot fönstren. Tur att den klarade sig och inte blev skadad.
   
(sista blev så suddig men skulle ju vara snabb innan fågeln flög iväg)

Så det får vara allt för idag. Ska ta och fixa lite hemma och sedan kanske det blir en tur till birsta.

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad roligt å se en Update, å så fina bilder på go barnen, härligt att ni kan va ute och cykla redan, ska köpa cykel till Felicia snart jag oxå, hon tjatar öronen av mig S

Hoppas ni får en toppen dag idag tror det ska vara fint väder idag oxå

Sköt om er kramis

2009-04-19 @ 08:20:30
URL: http://www.mariescorner.wordpress.com
Postat av: Marie

Vilken fin fågel, tur den klarade sig osakdd dom brukar ju ha en förmåga att flyga in i fönstren i panik annars.

Den där lampan älskar jag sååå fin visst är den från IKEA?

Ni har fått så fint hemma ni är duktiga på å greja å dona =)

Ska bli spännande å se sen

Kram

2009-04-19 @ 08:31:18
URL: http://www.mariescorner.wordpress.com
Postat av: Johanna

Hej. Ska du gå på Föräldrar mötet på tisdag? Som det ser ut för mej så ska jag gå... Men får jag jobba så måste jag ta det. Ha en bra dag!

2009-04-24 @ 09:26:31
URL: http://emmajohannas.blogg.se/
Postat av: Erika

Idag ses viii! Ska bli så mysigt!

PoK

2009-04-25 @ 07:47:45
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0