Söndag!

Jaha då var snart denna påsk förbi också, så fort dagarna går. Snart är ju April också slut. Och våran resa närmar sig med storm steg, snart är vi ju där.
Så skönt att det går åt rätt håll ute och att snön håller på att försvinna, för nu är man ju ganska trött och leds på snön. Fast att den är mysig på vintern men det har ju kommit så mycket så nu räcker det, och den får gärna försvinna.
Det är ju 2 st här som längtar till stutsmattan mm. cyklingen är ju också på gång, den det har de redan gjort, var ute och cyklade i helgen, det var så roligt. Och Adrian hoppade upp på sin cykel och bara cyklade iväg, som om han inte gjort annat, var kanske lite ranligt, men det har ju gått länge sedan de cyklade sist.

Igår var vi på en underbar påskmiddag hos syrran, oj så gott allt var. Underbar stek, lamm, potatis, ris och sås. Och massa annat gott. MUMSIGT! Sedan till efterrätt hade hon gjort safransglass och kladdkaka med noblesskross, oj så gott det var. Hon kan hon. SUPER TACK för en trevlig middag

Barnen fick så fina påskägg. godis, nesessär med massa innehåll, bok och kyckling med godis i. Så fint och de var så glada.
Adrian ville stanna och leka lite till så han fick det och sedan ringde syrran att hon ville han hem så jag hämtade honom. Trodde kanske att han ville stanna och sova men inte denna helg. Hade ju sovit över hos mormor och morfar natten till lördag. Både han och Aurora, de hade haft det så mysigt och det var allt de pratade om när de kom hem på lördagen. och allt hade gått jättebra. Så roligt att de får prova. De behöver ju det, är ju alltid hemma och med oss så bra för dem att få lära sig att sova bort lite. Det var nog mest jobbigt för mig, det blev ju så tomt här och jag är ju van att alltid ha dem runt mig. Men det var skönt att höra att allt gick bra.

Så nu är snart denna helg över och man ska tillbaka till jobbet på tisdag.

Hoppas att alla har haft en toppen helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej Ja oj vilken fart det är på dom :) hoppas det går bra ikväll o få isäng lilleman. Var inga problem att få emma i badet men det är väl snart bråken kommer när jag ska ta upp henne o hon ska lägga sig i säng. Imorron är det emmas första dag på kastanjen Pirrigt!! Jonas ska lämna henne på morronen i lekhallen så jag hoppas dom tyar hand om min snusa o visar henne vart hon ska ha sin hylla o så Lillsnusan min. ha en fortsatt trevlig kväll så ses vi imorron när vi ska o knåda våra ryggar :)

2009-04-13 @ 19:02:34
URL: http://familjenberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0