vi ska ................................................

japp som en del vet så har jag ju länge sagt att vi funderar på att gifta oss, så nu kan jag avslöja att vi har bestämmt ett datum så det känns bra det och det blir av i sommar. Roligt!
Så nu är kyrkan bokad och har hittat en festlokal som var helt toppen alltså oj så fint det var där. Kan inte bli bättre än så. Och stort och mycket plats. Jag är hel nöjd så nu är även den bokad och bestämd så nu är det bara kläder kvar, barnen är ju klara med ska ha till mig och M, och så maten mm så det finns ju massor kvar att planera och tänka på.
Så idag då vi var och tittade på lokalen så stod det en skoter utanför som killen hade så Adrian skulle få åka med vågade inte riktigt men de fick sitta på den iallafall så söta de var och med den värmen som varit idag så ser det ju lite roligt ut, var kanske 20 grader varmt och de sitter på en skoter i snön. Härligt!

Ja som ni ser, klädda för värmen utan jacka och allt men så sitta på skotern i de snöplättar som var kvar, och smaska lite godis på det, kanondag hade de.



Kommentarer
Postat av: Erika

Mosters sötisar!

Å vi längtar till sommarbröllopet =)

Puss o tack för att ni kom i lördags, häääärligt!

2009-04-26 @ 22:33:33
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/
Postat av: Anonym

STORT grattis så här före :) kram på er

2009-04-29 @ 22:26:38
URL: http://familjenberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0