Hejsan!

Ja dagarna liksom bara springer förbi, för nu har man ju nästan gjort denna veckan också. Jobbar dagarna igen och det går bra men ryggen vill inte vara med så har ju så ont, känns mest på natten och morgonen.  Men nu har jag iallafall fått tid till läkaren så får vi se vad de hittar som orsaker denna smärta, och jag ska ju då även få tid till röngten för att även kolla den vägen vad det är som är fel. Så jag längtar som bara tills dess.

Träffade Marianne på Birsta en snabbis idag för hon hade ju varit förbi på gekås i ullared på vägen hem och jag beställde lite saker med henne så jag fick dem. Rör med fischer price gubbar, barnen gillar ju det i massor och det är verkligen bra saker då det verkligen håller all lek. Och de är ju så söta, lite blandat med pirater, bagare, djur mm. Sedan en my little pony häst som har vällingflaska och kan prata så söt
 så söt fast i rosa. Och oj så glad aurora blev när jag kom med den, Så nu har hon gått omkring med den hela dagen. Och matar den med flaskan. Gulligt!
Tack i massor för hjälpen Marianne!!!

Kom ju även på att jag inte har visat min ring som jag fick när vi giftade oss.  Kan ju säga att jag fastnade för den på engång. Den är så vacker.


Nej nu ska jag ta och hämta in Adrian han är ute och leker så barnen kan sova för det är ju även dagis imorgon också. Aurora är redan inne, hon vill bara sitta och titta på barbie filmer, hon gillar dem massor. Och kan snart alla sånger. Har massor av dem.
Och mandi han håller på att bygga om trappen ute, för just nu har vi inte ens en trapp så han tagit bort den gamla och dåliga. så nu är den nya på gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0