Söndag!

Idag ska vi på kalas till Mikaela. Mysigt att få träffa dem igen. Är ju så långt emellan gångerna så. Så Mia vi kommer sedan runt kl 14. Längtar massor.

Veckan har varit bra, äntligen varit till läkaren med de kunde inget göra, kan ju inte påstå att jag blev förvånad. Men fick iallafall en remiss till att röntga ländryggen, ville ju ha hela ryggen men ok det är ju längst ner som jag har ont så det kanske räcker. Sedan hos sjukgymnasten håller vi på att dra ut ryggen med massa kilon. Och det är skönt, men det kommer ju att ta tid att få ryggen bra. Men skönt att semestrarna är slut nu så att man kan få tider mm. Ska ju till röntgen redan den 21 september så den gick det ju fort att få. Tur det.....

Har hittat billigar softshell jackor till barnen, och köpte även mera fleecejackor för det är ju alltid bra att ha de. De var så snygga jackorna och softshell är ju bra när det börjar att bli kallare ute.
 
Så alla dessa för 300 kr och det tycker jag är billigt! Eller hur!

Nej nu ska jag ta och göra lite lunch till familjen och sedan så ska man väl börja att göra sig klar inför kalaset.

ha det!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

VART??

2009-08-23 @ 17:19:31
Postat av: Anonym

.......det var från grannen :) Var nyfiken på vart du hade köpt kläderna??

2009-08-23 @ 17:20:30
Postat av: Anonym

hihihi var tvungen att köpa en jag också :)Hoppas det inte gör nåt :P

2009-08-23 @ 19:09:33
URL: http://familjenberglund.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag e oxå nyfiken på vart?

2009-08-24 @ 15:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0