Uppdatera lite!

Hade ju främmande i fredags av syrran och Mia.
     
så underbart att man har så bra vänner runt omkring. Hoppas att vi kan träffas snart igen.

sedan i lördags var vi bara hemma i tråkvädret som var. Och bestämmde att åka till Övik och paradisbadet på söndagen. Bara så att man fick göra något med barnen och så har man ju inte varit och badat något här heller.

Så söndag morgon åkte vi uppöver. Barnen hade det så roligt. Men det blev inga kort då man inte fick ta med väskan in till badet och hade ju ingen annanstans att ha kameran så det fick gå ändå. Det var roligt och kan ju säga att jag längtar tills de byggt klart här i stan så slipper man ju åka så långt. Och vårat kommer att bli så fint tror jag och nytt och fräscht.

Så på måndag var det dax att åter jobbet. Allt går ju bra men det gör ju ont. Men snart så ska jag ju få komma till läkaren och börja undersöka vad det är som är felet med min rygg.

Igår började Mandi att riva trappen, tog hjälp av grannen då den dels vad stor men oj så tung den var, men nu är den borta iallafall eller rättare sagt ligger ner i gräset, måste såga itu den så man kan kasta den. Idag vad han och köpte virke så nu är det snart dags att bygga. Ojoj så fint det kommer att bli. Och skönt med en ny och hel trapp som inte lutar.

Det var allt som har hänt här sedan sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0