Tomten har varit på kickoff!

Jag hörde att tomten varit på kickoff förra månaden för att hämta inspiration och ladda för denna vackra och viktiga månad. Han ska ju både åka runt och träffa alla barn med flera som vill lämna sina önskelistor till honom. Sedan ska han fixa allas julklappar och sedan till slut åka runt och dela ut alla julklappar.
Och tänk så många som han ska hälsa på under bara en dag, underbara julafton.

Hittade lite bilder på vad han har gjort så jag tänkte att jag skulle dela med mig av dessa.

Här förbereder de för tomtens ankomst


Här får han en välförtjänt massage och ett härligt bad för att få hela kroppen att slappna av.
 

Han har även ätit mycket god mat och härliga frukter
 

Han har även fått tid för motion så han ska orka springa runt överallt!


Tittat på massa fin julbelysning på sin väg hem igen för att fixa allt julpyssel


Kommentarer
Postat av: Marie

ASG

Det är nu man vill vara tomte ju =)

Kram gummzan hoppas på en date snart

2009-12-02 @ 10:11:07
URL: http://www.mariescorner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0