Alla <3 ans dag!

 

Så har det gått ännu en vecka, oj så fort allt går. Japp så var det alla hjärtans dag idag. Önskar alla en bra dag.

Här är allt bara bra, vi har varit lite förkylda men inget mera med det, alla är ju förkylda nu så det är ju inget nytt.
Har inte så mycket nytt att säga, dagarna går ju så fort då man jobbar 7-16 och kommer hem så är det ju nästan läggdax igen.  Så hinner ju inte med så mycket.

Kan ju bjuda på lite kort iallafall.
Köpte en ny cykel till Adrian häromdagen då coop hade så bra pris på 16" så oj så glad han blev då jag kom hem med den.


Så i måndags var vi och hämtade våran nya tvbänk som vi beställt på möblera, Oj så fint det blev med den. Och så skönt med hyllan under tv:n så man kan ha alla boxar mm där. Tittar vilken fin bänk i valnöt och vit lack.

 
Så nu vill jag ju bara byta ut själva bokhyllan också men det får bli något framöver.

Sedan vill jag ju även visa den gulliga mimmiklänningen jag köpte på tradera för ett tag sedan, kan ju säga att Aurora älskar den.


Jaha nu har jag inte så mycket mera att säga, mer än HA EN GLAD ALLA HJÄRTANS DAG ALLA!!!!!

Så idag ska vi mysa lite och kanske göra lite tacos, är så sugen på det, men vi får se kanske suget ändrar sig under dagen. Sedan har vi en liten tårta som vi ska mumsa på sedan. Men nu sitter vi och väntar på mina föräldrar för de ska ta med dig mandi för han ska följa med dem ut till stugan och tömma den.
Tänk snart är inte stugan med oss längre, känns sorligt men vad ska man göra, är ju ingen som hinner med att ta över den heller, alla har ju sitt och sina gårdar mm.
Och tänk att inte få åka dit på somrarna mera, tråkigt! och oj så konstigt det kommer att kännas.
Jaja nog om det nu har är det ju bestämmt och så ska det blir så vad ska man säga.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Marie

Oj vad mkt fint ni köpt gumman =)

Jättefin cykel förstår att han blev glad.

Och tv bänken var mkt finare när man ser den i ditt v rum, var fin i katalogen oxå men skitsnygg på den här bilden =)

Ja Mimmi klänningen är vacker oxå, förstår att Rora gillar den mimmi är så fin, glad nu go gumman kan jag tro...

Man blir så trött på kvällarna när man jobbar tiden bara rinner iväg oftast, men vad tråkigt med stugan det som är så mysigt på sommaren ja och vintern oxå.

Är uppväxt med stuga på sommrarna jag oxå blev jätte ledsen när den inte kunde vara kvar..

Önskar er en underbar alla hjärtans dag idag gumman kram kram på er.

2009-02-14 @ 10:57:25
URL: http://www.mariescorner.wordpress.com
Postat av: Erika

Grattis Adi till den nya cyklen =) Äntligen va =)

Åh vilken fin tvbänk, va kul!

Skönt att han fått tiden till operationen, skönt, men pirrigt.

Love U

Puss

Jätte fin design!!

2009-02-14 @ 19:49:11
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0