Lördag!

Så då har jag äntligen uppdaterat om Adrians operation så här kommer lite annat också.

Igår var barnen hemma från dagis, vi hade mysdag. Tänkte då det ändå var fredag och så Adrian fick vila en dag extra hemma. Vi var en sväng ner på Birsta och tittade lite på IKEA.
Sedan var vi bara hemma och tog det lungt igen. Granntjejen E kom över med ett paket till Adrian för att han hade opererats, så gulligt av henne. Tack! Adrian blev så glad. Så de lekte enstund så sedan kom även M och J över så vi fikade och pratade lite. Så trevligt med lite främmande, alltså oj så trevliga grannar man har. Toppen!

Så idag ska jag och Aurora ut till Nejma som har barnkalas. Mysigt! De ska vara ett dubbel prinsesskalas. För vi firar både Nejma som fyller 2 år imorgon och Evelina som fyllde 2 år i början på februari. Så återkommer med kort från det sedan.
Adrian ska få vara hemma med M och mysa idag. Så vi får se vad de hittar på då.

Annars har det inte hänt så mycket här.
Håller på att riva lite i hallen så att vi kan fixa klart där också snart, så nu har vi rivit ner träpanelen i trappen och nästan all tapet så det ser så hemskt ut där men men det kommer ju att bli sedan när det är klart.
  Ja som ni ser inte fint inte......

Sedan måste jag ju berätta att jag nu fått jobbet på Matservice, roligt!
Ska vara där 2 veckor praktik till sedan skulle det gå över till anställning, på heltid till och med.

Ha det så bra och ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0