Måndag!!!

Så var det måndag och vi är hemma idag, Aurora har haft sådan feber i natt, så hoppas att det bara var något tillfälligt och som skulle ut, för oj så hög den var. Men nu är hon som vanligt. Adrian fick också vara hemma då han skulle till tandläkaren och laga en tand. Min lilla stackare. Han är så duktig och sitter och gapar så stort hela tiden. Mammas stora kille.
Så får hoppas att de kan gå på dagis imorgon. Känns ju bättre nu och det är fullrull på henne och leker som bara den.

Så bara att hålla tummen att det går över. Man vill ju vara hemma med dem och mysa då de är sjuka.

Sitter ju även och tänkte på jobbet hur de går då de är ett par armar kort ändå på dagarna nu. Och som det låter så blir det med största sannorlikhet jobb där efter praktiken så det är ju bra det så då vill man ju ännu mera visa att man kan och inte är hemma massor. Berättade även idag att Adrian ska in på operation nästa veckan så då kommer jag bli borta minst 2 dagar (sedan är det ju helg och så får vi ju se hur han mår vid söndag om vi även kan behöva någondag veckan därpå), och det var helt okej. Men erbjöd mig ju även att ta 1 vecka till i praktik för att ta igen de dagarna som jag försvinner som idag och till veckan, även måste gå tidigare imorgon om det nu blir jobb vill säga om Aurora mår bra. För Adrian ska iväg och få sin 5 års spruta så, måste ju gå lite tidigare, men tur att det är lungt då och vi håller ju bara på med ordrarna inför dagen därpå då.

Nej nu ska jag återgå till mina mysiga barn och rita lite eller kanske vi hamnar framför playstationet. Är just nu en som är sugen på det också.

Ha en bra dag och en trevlig vecka!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0