Så var det helg igen!

Japp då har man gjort en vecka på praktiken och det är roligt, spännande med något nytt. 

Stort GRATTIS till goa granntjejen Emma som fyllde 5 år igår. Hipp Hipp Hurra!!!!
Adrian längtar så tills imorgon då han kommer på kalaset.

Vi var även i fredags på Sanjins kalas han fyllde 3 år, stort GRATTIS till honom också.

Ja så vad händer annars då här, inte är det mycket kan jag lova. Mest är man så trött då man kommer hem efter en dag på jobbet att man sätter sig med barnen coh myser framför tv:n. Och sedan somnar man gott efter det.
Ojoj så det snöar ute, man kan ju tro att man kommer att försvinna i allt snö. Men ändå mysigt och kul för barnen med snö. Men nu känns det som om det räcker. Nu vill man ha gräs och varmt väder. Så barnen slipper ha så mycket kläder.

Idag har vi varit och badat hela familjen och det var så mysigt och roligt. Barnen var så duktiga i vattnet man kan ju nästan tro att de har tjuvtränat någonstan men inte då, de hoppade från kanten och Adrian till o med dök ner under ytan, stolt mamma vill jag bara säga. Och de provade även att simma lite att göra lite simtag mm så duktiga.

Jaja det var det de. Återkommer en annandag då jag har mera tid att skriva nu är man trötter och ska väl försöka få barnen att sova snart igen.

Ha det bra allihopa och ha en trevligt helg!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det var verkligen fullrulle på honom :) såg verkligen ut att ha kul :)Jätte roligt att han ville komma på emmas kalas :)

(bara så du vet så får du hem en hallo kitty grabb snart)

2009-02-08 @ 16:56:41
URL: http://familjenberglund.blogg.se/
Postat av: Syrran

Gick bara fint med glaset, var in då och det går på garantin. Så nu går han i sina gamla mumin glasögon, äh, så länge han ser nåt i alla fall =) Bättre dem än utan.

Puss, klart vi ska ses!

2009-02-10 @ 09:21:11
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken himla otur jag hade iag...ramlade på curlingen, så brillorna gick sönder =( Fasiken, tur det går på försäkringen...

Hoppas ni mår bra, puss

2009-02-10 @ 20:29:47
Postat av: Anonym

Syrran, jag saknar dina uppdateringar!

Puss

2009-02-12 @ 20:19:36
Postat av: Marie

Vad mysigt med en bad tripp, duktiga barn har du minsann =)

Roligt att se att du trivs på praktiken det är så viktigt att man trivs, hoppas det blir nåt bra jobb fortsättningsvis håller tummen hårt.

Säger som syster din ovan jag Uppdatera saknar det jag oxå.

Er med för den delen...

Håller med om att snön börjar bli jobbig nu vill man ha varmt och vår

Hoppas ni mår bra och sköt om er många kramisar från oss, Licia hälsar Rora hon...

Kram kram

2009-02-12 @ 21:16:30
URL: http://www.mariescorner.wordpress.com
Postat av: Marie

Skönt att du trivs, förstår om du är trött man blir ju det =)

Hoppas bi kan få ihop och ses nåt snart

Trevlig helg och kramen

2009-02-13 @ 22:03:24
URL: http://www.mariescorner.wordpress.com
Postat av: Erika

Jaa visst blev den fin :)

Jag ville byta bilderna, men hon gjorde hela =D

Nadia hjälpte mig med namnet, så glad!

Ja, vad ska vi göra, Helena frågade om vi skulle åka pulka i huli. Men det är ju itne så länge dem ska bära i alla fall. Edin ska ju bara ta sängen och hallmöbeln. Sen vet jag inte hur dem lägger upp det.

Edins kompis Asim ska hjälpa Edin att bära, sen ska jag bju´på mat.

Har köpt tårta till barnen. Sen ska jag o edin smaska på smörgåstårta på kvällen.

Vad ska ni göra?

Puss

2009-02-13 @ 22:43:05
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/
Postat av: Katarinaz

Du kan få en ny bloggdesign du med ifall du vill :)

Skicka några bilder och din inloggning till min mail så fixar jag :) Är extra snäll idag alla<3dag, eller jag är alltid snäll :D



Ha en underbar dag

karamar K

2009-02-14 @ 03:48:38
URL: http://katarinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0