Så var det lördag!

Japp nu är det helg.
Var igår till Vårdcentralen med Adrian för att kolla hans hosta så att det inte var något som måste behandlas eller så, tänkte nu när det går så mycket. Men det var bra, inget på halsprovet heller och det lät bra när han lyssnade på honom. Så det var ju bra det, skönt för då blir nog operationen av, de sa ju när vi var där och hälsade på att vi skulle komma ändå så får läkaren och narkosen avgöra om de vill söva och operara honom ändå och om hans hosta inte lät så farlig så var det ju bra. Bara hålla tummen att han inte blir sämre men det kan jag ju inte tro, kurerar ju honom med vick på natten och hostmedicin mm. Och fick ju vara hemma även igår. Men måndag - onsdag kommer han att få gå på dagis, så att det inte blir jobbigt att komma tillbaka efter operationen på måndagen kanske. Om det räcker med fredag och helgen hemma. får se hur det går för honom.

Ja idag ska vi till Mia på kalas. Stort grattis till henne!
Jag åker nog dit med bara Aurora så får Adrian vara hemma med pappa lite.

Sedan ska vi väl bara vara hemma och mysa i helgen och ta det lungt. Göra lite hemmagjord pizza sedan då man kommer hem. Så mumsigt det!!!!!

Så ha en bra helg allihopa så får jag se om jag tittar in mera sedan och skriver mera.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå vad gott me hemmagjord pizza :P Hoppas ni får en jätte bra dag/Kram

2009-02-21 @ 11:36:25
URL: http://familjenberglund.blogg.se/
Postat av: Marie

TACK så hemskt mkt att ni kom idag vännen, blev så glad, har haft lyktan tänd hela kvällen sååå fin kommer bilder i bloggen imorron =)

Du har fått en utmaning i min blogg om urk mat, he he spännande att se vad du inte tycker om

Sköt om er kramisar

2009-02-21 @ 21:57:12
URL: http://www.mariescorner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0