Torsdag!

Japp då var denna vecka snart slut.

Barnen mår nu bättre så får se om vi går till dagis imorgon, eller om vi är hemma veckan ut. Tänkte att vi är hemma idag iallafall så att jag ser att de mår så bra det bara går efter denna feberperiod. Alltså oj så dålig Adrian varit. Han har istort sett bara sovit och kanske därför också som han är så pass bra nu. Aurora har fått tillbaka sin hosta lite men den har hon ju alltid haft till o från ändå så. Är ju som sin mamma, jag vet ju likadan då jag var liten, massa hosta.
Så vad ska man hitta på idag då, blir väl snällt att bara vara hemma, men synd det också på så bra väder. Skulle vilka åka lite på birsta men helst inte med barnen man vet ju hur det brukar bli, allt vill de ha.
Så vi blir väl hemma kanske tar på oss kläder och går ut i snön lite. Men bara inte barnen blir sjuka igen så, vill ju inte att Adrian blir dålig till veckan för nu vill vi ju att operationen ska bli av.

På lördag är vi bjuda på kalas, så skulle varit ut och handlat något till henne också, undra just vad man ska köpa......????? Ska kanske ta en tur på birsta ikväll då mandi kommer hem vi får se, bara så man får vara ensammen en liten stund och komma ut.

Sedan nästa helg är det ju dubbel barnkalas för Nejma och Evelina, så roligt. Stor tjejerna. Sedan på söndag fyller mosters goa Nejma 2 år. Alltså tänk att hon blivit så stor. Längtar så tills vi ses!

Nej undra om vi ska ta och klä oss och åka på besök på barndagvården så är det också gjort nu när vi ändå är hemma. För till veckan kanske man är på jobbet varje dag, alltså mån-ons iallafall.
Bra så att Adrian får se vart han ska vara och så man får se hur det ser ut där mm och prata med sköterskorna där.

Just ja sorry Katarina men jag ändrade lite på färgen i min blogg, hoppas att du inte tog illa upp, vet att vi pratade om att ändra den lite men tänkte jag kan prova så länge. Så nu är det ju inte lika mycket mint. Känns lite bättre men som sagt skulle ju vara en dröm att få det som vi pratade om.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Fint =)

2009-02-19 @ 13:22:09
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0