Ja så var det fredag!

Japp och regnet det bara öser ner, har väl regnat nu i iallafall 2 dagar om inte mera, regnar så mycket att man liksom glömmer hur länge det har hållt på.

Sedan sist då, lördagen var vi hos mor o far och firade ju deras 30 år gifta (tänk när man kommer dit) där bjöd det på smörgåstårta, en som mamma köpt och en som syrran hade gjort, oj så goda de var. Sedan efter det så hade mamma gjort en gudomlig kladdkaka med daim och nötter, MUMS var det vill jag lova. Var så mätt så när jag kom hem.
   Blev tyvärr inga kort på smörgåstårtan, glömde liksom bort.

Sedan på söndagen kom släkten hit och firade mig lite då jag fyllde år på måndagen. Fick bärbardator (av mandi), pengar, presentkort och så fina miss Dee örhängen av syrran. Tack alla för allt.
 


Sedan efter kalaset stannade syrran med familj här och grillade med oss. Så mysigt var det. Tack för att ni stannade och åt med oss. Trevligt!

Sedan har det jobbats och fixat inför bröllopet så nu ska väl allt vara klart så när som på maten som ska handlas och lagas sedan är det bara att börja, hihi!!!! Längtar, ska bli så roligt och att få träffa alla. så roligt att att de kommer gäster och firar med oss på våran stora dag.,


Kommentarer
Postat av: Veronica

Grattis till bröllop och bilköp =)

Mycket pyzzel så där dagarna innan samt att tiden står ju inte still heller ler önskar er all lycka på lördag. Hoppas att allt e bra i övrigt.

Ha de bäst

2009-07-15 @ 11:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0