Japp idag är det dagen D!!!!

Eller ska man kanske skriva dagen B som är bröllopsdagen. Oj så spännande. Denna vecka har verkligen sprungit förbi. Blev ju lite extra med bilköpet också, fick ju en extra tripp till bilfriman i torsdags då de skulle serva den och byta framrutan som det var en spricka i. Så jag lämnade barnen på dagis och åkte upp till Härnösand med bilen, fick där låna en annan bil där under dagen och tur var väl det för oj så mycket jag hade som skulle göras istan den dagen. Var först till vårdcentralen då jag nu varit hemma 6 dagar och ryggen är inte alls bättre, så läkaren sjukskrev mig 2 veckor så det är ju iallafall något så man får vila lite, han tycker att det är konstigt att ingen bett om en röntgen av ryggen så nu ska en ny läkartid bokas och fixas en remiss till röntgen av ryggen.

Tisdagen var ju ute med mamma på birsta och handlade allt dricka till festen ojoj så mycket har vi aldrig handlat på den affären. Sedan gick vi in på ikea och tittade efter pynt och oj så mycket jag hittade så kan ju säga att pyntningen av borden blev som jag hade tänkte mig, hade sådan tur att ikea hade sådant som jag var ute efter men inte hade jag en tanke på att det skulle finnas där, så snacka om tur. Så glad blev jag iallafall.

Så onsdagen var jag och handlade mera dricka och snask för man vill ju ha lite sådant också på kvällen. Sedan var vi till kyrkan och tränade lite och valde psalmer mm, fick även lyssna på inmarchen och oj så mäktig den är, hon spelade först en annan som var fin men ville höra den vanliga och den är ju så stor så den fick det vara, fick gåshud över hela kroppen och nästan så man kände tårar, och om det gjorde det så där hur ska det då vara idag, får stoppa med mig näsdukar i klänningen.

Och så torsdagen har jag ju tagit halva. Sedan på kvällen så var vi med mamma i lokalen och pyntade, så fint. Pappa kom också efter han slutat jobbet.

Sedan hade vi gårdagen, då var jag och m och handlade det som var kvar, och sedan till lokalen med allt och pyntade klart med blommor mm så nu är det klart där uppe ska bara dit med maten och ställa allt det iordning, men de säger att jag inte ska dit idag utan jag ska vara hemma och göra mig klar, konstigt det för jag vill ju också hjälpa till. Men har ju även massor att fixa hemma och göra sig klar. Tur att man har syrran som kommer och ska hjälpa mig lite.

Har så underbar familj och vänner som hjälper till så mycket. Tack alla!!!!

Ja så idag smäller det. Sedan är man gift. så får återkomma med kort mm sedan


Kommentarer
Postat av: Belma

Hoppas att allt gick bra idag :)

Grattis :)

2009-07-18 @ 23:39:03
URL: http://belma.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Tusen tack för att vi fick vara med o fira eran dag!!! Oj oj oj vad fina ni var :) o SUPER god mat :) så åter tack igen :)

2009-07-19 @ 10:30:47
URL: http://familjenberglund.blogg.se/
Postat av: Erika

Tack för en underbar oförglömlig dag igår! Puss

2009-07-19 @ 12:52:10
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0