Måndag!

Ja dagarna liksom bara springar iväg.
Fick en så fin blomma av syrran med familj då jag fyllde år en clematis som jag nu väntar med spännning att den ska blomma, är iallafall en blomma pågång.
 
 Och så har vi ju satt en ny vindruvsplanta eftersom den andra inte överlevde vintern. Men denna verkar vara bra och växer så fint så. Spännande att se vad som blir av den.

 Och så en vacker ros, fick en bukett av mor o far. Så vackra och det har stått en hel veckan.

Var i fredags upp till härnösand och tittade på en bil. En volvo v70. Oj så fin den var. Silverfärgad men svart inredning. Ojoj så fin. Ja som sagt det slutade med att vi åkte hem med att ha köpt en ny bil, fast vi skulle inte få den förrän denna vecka, då de skulle besikta den före. Alltid bra att köpa från bilfirmor på så sätt. Och då det var en spricka i framrutan så ska de även byta den. Så pratade jag med säljare idag och ha sa okej du kan få hämta den idag, men du måste komma tillbaka på torsdag då den ska in på service och byte av framrutan. Oj så glad jag blev. Var in på banken och fixade alla papper mm sedan hämtade mamma mig hemma och vi åkte upp en snabbis och hämtade den. Tack mamma för hjälpen!
Det var ju bråttom hem då jag skulle hämta barnen så bara hämta dem och så hem igen. Och ändå så blev jag försenad till dagis men jag hade ringt så de visst ju att jag var på väg. Det var kö på motorvägen från bergeforsen till söråker så vi åkte runt stavreviken så vi skulle komma hem någongång.

Och vi  hade ju tur att vi äntligen fick sälja saaben i söndags. Så det är ju lite tomt efter den också.
Japp så nu äger jag en Volvo v70 -06. Stolt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Superfin!!

2009-07-15 @ 20:45:05
URL: http://familjenberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0