Onsdag!

Japp dagarna liksom bara springer iväg.

I helgen har mandi fixat till framsidan men ny och fin gång med stenplattor, så fint blev det.
  

Köpte en till ny bil i måndags, då skodan skulle skrotas. Så nu har vi en Polo, kombi. Den är så fin.


Var igår med mamma och syrran och syskonbarnen på en tripp till Kramfors för att besöka Dollarstore. Alla säger ju att det är så bra där uppe och då man redan besökt både Härnösands och Hudiksvalls så ville vi även kolla upp denna lite. Och ja jag mår säga att den var bäst hittills, kanske inte så mycket annat men ändå det var massor där.
Köpte 2 skålar, whiskeyglas till mandi och så ja massa smått o gott.

Vi stannade och lunchade lite och sedan begav vi oss hem då jag skulle hämta mina små gullungar från dagis.
TACK FÖR EN UNDERBAR DAG!!!!!

Men oj vilken underbar dag vi hade barnen satt och myste i bilen och vi lyssnade på astrid lindgren sånger och sedan ville Nejma ha lotta sagan inne på dollar så då lyssnade vi på den hela vägen hem och det var så mysigt.  Grabbarna satt bak och var så duktiga. Mosters gullungar! Och kramen som jag fick då vi kom innan vi åkte, alltså oj så länge man lever på en sådan, den liksom gjorde hela dagen. Tack mysproppar.

Så idag vad ska man hitta på då, städar här, tvättar mm och tar det lungt med ryggen som inte alls vill bli bättre av att vara hemma inte. Så måndag ska man tillbaka till jobbet, vi får se hur det går med det. Får ju ingen ny läkartid på några veckor då vi ska gå igenom allt och fixa remiss till röntgen för att även se där hur ryggen ser ut. Läkaren tyckte ju att det var konstigt att ingen röntgat min rygg tidigare. Så nu bara vänta och se vad som händer sedan och vad de hittar. Men det är troligtvis diskar i ryggen som gör allt.

Fredag så ska jag träffa Mia och tjejerna och även syrran om hon har lust. Undra om de vill komma hit. Jaja ska kolla med dem hur de vill göra. Bara roligt att få träffas lite så här sista dagarna man är hemma. Sedan är det ju jobbet igen.


Nej nu ska jag återgå till huset och det som ska göras.


Kommentarer
Postat av: Erika

Tackar och bockar vi kommer gäääärna imorrn =)

Passar så gärna på att träffa mina syskonbarn, moster saknar ju dem!

Puss

2009-07-30 @ 08:43:03
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/
Postat av: Erika

Gud va fint d blev gån gången =) nice...

Å bilen var snygg, grattis :)

2009-07-30 @ 15:35:55
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/
Postat av: Erika

Men vad har Du hittat på?????????



Du, bara för att jag köpt strumpisar till Rora ska du INTE köpa till Nejma!!!!!

2009-07-30 @ 17:59:35
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0