Tittar in lite

Japp så har man snart gjort en jobbvecka igen. Dagarna går ju så fort fram och man har ju så mycket att planera inför våran stora fest som kommer att inträffa snart.
Ja tänk att man ska gifta sig. Min klänning har kommit och den var så fin, men lite stor så jag ska sy in den lite och så var den lång så den behövs även läggas upp en bit.
Det mesta är ju nästan klart, håller nu på att kolla upp om blommorna, min bukett och så ska ju Aurora få ha en hon också, hon pratar ju om detta hela tiden "och så ska jag också ha en blomma mamma" så gulligt så då vill man ju ge henne en också, har redan en ide på hur jag vill att den ska se ut så ska bara hoppas att de får till den.

Var även idag och hittade så fina sandaler till Aurora på Coop på halva priset, sådant gillar man ju massor. Så fina vita med pärlor på ser ut som diamanter. Kommer att bli fint till hennes klänning de, och oj så glad hon blev när hon såg dem. Våran lilla prinsessa!!!!
Så nu ska jag bara hitta ett par till Adrian, blir nog någon sandal till honom också, skulle ju vara snyggt men en fin sko men det är ju sommar och varmt så bättre med sandaler, så vi får se vad jag hittar.

Tänk att det snat är dax.........

Sedan vill jag även säga GRATTIS TILL MOR OCH FAR PÅ BRÖLLOPSDAGEN, de firade 30 ÅR GIFTA DEN 30 JUNI. Så stort grattis till dem från oss. Massa pussar och kramar!
 

Ska till dem på lördag och fira den dagen lite. Ska få mumsa på smörgåstårta, det var länge sedan så det ska bli så gott.

Sedan på söndag så kommer ju familjen hit så då får man träffas igen, är ju inte heller så ofta som man ses. Blir så bara sådan här gånger då någon fyller år liksom, men mysigt att träffa alla lite innan den stora dagen.

Återkommer en annandag med mera uppdatering.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår att ni verkligen LÄNGTAR till den stora dagen :)

Hoppas ni får en superhelg med familjen o att regnet håller sig borta Passar på att säga grattis till Aurora också på hennes namnsdag idag grattis

Kram på er

2009-07-03 @ 11:01:12
URL: http://familjenberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0